În cursul zilei de azi, la THR Marea Neagră, cu sediul în Mangalia, are o ședință a Consiliului de Administrație care pare – cel puțin la citirea punctelor de pe ordinea de zi – extrem de interesantă. Nu știm câți angajați știu că se desfășoară o ședință, dar deciziile ce se vor lua aparțin strict Consiliului de Administrație. Avand in vedere cererea nr. 2641/02.04.2015 a actionarului SIF Transilvania SA care detine 77,71% din capitalul social al societatii, prin care se solicita completarea ordinei de zi a Adunarii Generale a Actionarilor din data de 20.04.2015 cu urmatoarele puncte: a) Aprobarea administrarii societatii de catre un Consiliul de Administratie format din 5 membri. b) Completarea Consiliului de Administratie prin alegerea a doi membri pe locurile devenite disponibile prin majorarea numarului de administratori de la 3 la 5 persoane, pentru un mandat egal cu cel al administratorilor in functie. c) Stabilirea nivelului asigurarii de raspundere profesionala pentru administratorii alesi. d) Desemnarea mandatarului conventional din partea societatii sa semneze Contractul de administrare cu administratorii nou alesi. e) Alegerea auditorului financiar, fixarea onorariului cuvenit acestuia si a duratei minime a contractului de audit. Se procedeaza la completarea ordinei de zi a Adunarii Generale a Actionarilor din data de 20.04.2015 care va fi: 1. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 2014, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de auditorul financiar. 2. Aprobarea repartizarii pe destinatii a profitului net realizat in exercitiul financiar din anul 2014 si acordarii de dividende in suma totala bruta de 2.026.325 lei, reprezentand un divident brut de 0,0035 lei/actiune, conform propunerii Consiliului de Administratie. 3. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea situatiilor financiare consolidate la data de 31.12.2014, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de auditorul financiar. 4. Descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2014. 5. Aprobarea remuneratiei administratorilor si a directorului general, conform contractelor de administrare si contractelor de mandat. 6. Aprobarea administrarii societatii de catre un Consiliul de Administratie format din 5 membri. 7. Completarea Consiliului de Administratie prin alegerea a doi membri pe locurile devenite disponibile prin majorarea numarului de administratori de la 3 la 5 persoane, pentru un mandate egal cu cel al administratorilor in functie. 8. Stabilirea nivelului asigurarii de raspundere profesionala pentru administratorii alesi. 9. Desemnarea mandatarului conventional din partea societatii sa semneze Contractul de administrare cu administratorii nou alesi. 10. Alegerea auditorului financiar, fixarea onorariului cuvenit acestuia si a duratei minime a contractului de audit. 11. Prezentarea, analiza si aprobarea Proiectului Bugetului de venituri si cheltuieli, aprogramului de investitii si a programului de activitate pentru anul 2015. 12. Aprobarea ipotecarii urmatoarelor imobile, in vederea garantarii unor credite in valoare totala de 13.500.000 lei: Hotel Restaurant Lidia cu terenul aferent, Hotel Restaurant Brandusa cu terenul aferent, Hotel Restaurant Siret cu terenul aferent, Hotelul Diana cu terenul aferent si Hotel Restaurant Aida cu terenul aferent.
Noi membrii ai Consiliului de Administrație
Potrivit actelor oficiale, în Consiliul de Administrație vor fi numiți Dorinel Cazacu și Mielu Dobrin. Primul dintre ei este director general și președinte al SOCEP încă din a nul 2014 și se ocupă de rstructurarea companiei. Cel de-al doilea, este inginer și are o vastă experiență profesională. Amândoi sunt din București și sperăm că acest lucru nu-I va împiedica să ia cele mai bune hotărâri pentru THR Marea Neagră.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta