Conecteaza-te cu noi
palaz

Societate

5 hoteluri ale THR Mangalia vor fi ipotecate! Compania vrea să garanteze credite de 13.500.000 lei!

Published

on

În cursul zilei de azi, la THR Marea Neagră, cu sediul în Mangalia, are o ședință a Consiliului de Administrație care pare – cel puțin la citirea punctelor de pe ordinea de zi – extrem de interesantă. Nu știm câți angajați știu că se desfășoară o ședință, dar deciziile ce se vor lua aparțin strict Consiliului de Administrație. Avand in vedere cererea nr. 2641/02.04.2015 a actionarului SIF Transilvania SA care detine 77,71% din capitalul social al societatii, prin care se solicita completarea ordinei de zi a Adunarii Generale a Actionarilor din data de 20.04.2015 cu urmatoarele puncte: a) Aprobarea administrarii societatii de catre un Consiliul de Administratie format din 5 membri. b) Completarea Consiliului de Administratie prin alegerea a doi membri pe locurile devenite disponibile prin majorarea numarului de administratori de la 3 la 5 persoane, pentru un mandat egal cu cel al administratorilor in functie. c) Stabilirea nivelului asigurarii de raspundere profesionala pentru administratorii alesi. d) Desemnarea mandatarului conventional din partea societatii sa semneze Contractul de administrare cu administratorii nou alesi. e) Alegerea auditorului financiar, fixarea onorariului cuvenit acestuia si a duratei minime a contractului de audit. Se procedeaza la completarea ordinei de zi a Adunarii Generale a Actionarilor din data de 20.04.2015 care va fi: 1. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 2014, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de auditorul financiar. 2. Aprobarea repartizarii pe destinatii a profitului net realizat in exercitiul financiar din anul 2014 si acordarii de dividende in suma totala bruta de 2.026.325 lei, reprezentand un divident brut de 0,0035 lei/actiune, conform propunerii Consiliului de Administratie. 3. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea situatiilor financiare consolidate la data de 31.12.2014, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de auditorul financiar. 4. Descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2014. 5. Aprobarea remuneratiei administratorilor si a directorului general, conform contractelor de administrare si contractelor de mandat. 6. Aprobarea administrarii societatii de catre un Consiliul de Administratie format din 5 membri. 7. Completarea Consiliului de Administratie prin alegerea a doi membri pe locurile devenite disponibile prin majorarea numarului de administratori de la 3 la 5 persoane, pentru un mandate egal cu cel al administratorilor in functie. 8. Stabilirea nivelului asigurarii de raspundere profesionala pentru administratorii alesi. 9. Desemnarea mandatarului conventional din partea societatii sa semneze Contractul de administrare cu administratorii nou alesi. 10. Alegerea auditorului financiar, fixarea onorariului cuvenit acestuia si a duratei minime a contractului de audit. 11. Prezentarea, analiza si aprobarea Proiectului Bugetului de venituri si cheltuieli, aprogramului de investitii si a programului de activitate pentru anul 2015. 12. Aprobarea ipotecarii urmatoarelor imobile, in vederea garantarii unor credite in valoare totala de 13.500.000 lei: Hotel Restaurant Lidia cu terenul aferent, Hotel Restaurant Brandusa cu terenul aferent, Hotel Restaurant Siret cu terenul aferent, Hotelul Diana cu terenul aferent si Hotel Restaurant Aida cu terenul aferent.

Noi membrii ai Consiliului de Administrație

Potrivit actelor oficiale, în Consiliul de Administrație vor fi numiți Dorinel Cazacu și Mielu Dobrin. Primul dintre ei este director general și președinte al SOCEP încă din a nul 2014 și se ocupă de rstructurarea companiei. Cel de-al doilea, este inginer și are o vastă experiență profesională. Amândoi sunt din București și sperăm că acest lucru nu-I va împiedica să ia cele mai bune hotărâri pentru THR Marea Neagră.

Advertisement
usr

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions