Primăria municipiului Constanța a anunțat că va efectua plata indemnizațiilor membrilor birourilor electorale ale secțiilor de votare și a operatorilor de calculator din municipiul Constanța aferente participării la alegerile parlamentare din data de 6 decembrie 2020, în cadrul Pavilionului Expozițional Constanța din bd. Mamaia nr. 331A.
Iată care este programul:
– miercuri, 23.12.2020, membrii secțiilor de votare 1-70, decalat astfel: 10:00 -12:00- secțiile de votare 1-35; 12:30 – 16:00- secțiile de votare 36-70;
– joi, 24.12.2020, membrii secțiilor de votare 71-140: 08:30 -10:30- secțiile de votare 71-107; 10:30 – 12:30- secțiile de votare 108 – 140;
– luni, 28.12.2020, membrii secțiilor de votare 141-211: 08:30 – 12:00- secțiile de votare 141 – 176, 12:30 – 16:00- secțiile de votare 177- 211.
Pentru a evita aglomerația, beneficiarii indemnizațiilor au la dispoziție 2 casierii care vor funcționa timp de 3 zile, în intervalul orar menționat, astfel încât plata indemnizațiilor să se poată realiza în condiții optime.
Plata indemnizațiilor aferente participării la alegerile parlamentare se va desfășura cu respectarea strictă a măsurilor de protecție împotriva infectării cu noul coronavirus SARS-CoV-2.
Accesul în instituție se va realiza cu respectarea normelor de distanțare fizică și de igienă, purtarea măștilor de protecție fiind obligatorie.
Primăria Municipiului Constanța va asigura triajul epidemiologic – măsurarea temperaturii corporale și va pune la dispoziție dezinfectanți și mănuși de unică folosință. Se vor stabili circuite separate pentru intrare și ieșire.
”De asemenea, municipalitatea va avea personal de pază și ordine care va verifica respectarea măsurilor de protecție împotriva răspândirii SARS-CoV-2.”, precizează Compartimentul Comunicare.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta