Primăria Constanța anunță intenția achiziției de service pentru echipamentelor de calcul din administrația municipală. Anunțul a fost postat pe site-ul instituției, iar viitorul contract parafat trebuie să conțină repararea și întreținerea calculatoarelor copiatoarelor, imprimantelor, fax-urilor, echipamentelor de rețea din sediul administrativ.
Conform documentului, achiziția este una directă, valoarea totală estimată fiind de 115.441,12 lei fără TVA, iar durata contractului urmează să aibă valabilitate un an.
Condiții participare: Cu respectarea prezentului anunt si caietului de sarcini
Prestatorul va trebui sa dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara de rezidență, din care să reiasă că este legal constituit, că nu se află în niciuna din situațiile de anulare a constituirii precum si faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului de achiziție publică, prin prezentarea certificatului constatator (copie) emis de Registrul Național al Registrului Comerțului sau, pentru persoanele juridice străine, documente echivalente, emise in conformitate cu legislația aplicabilă în țara de rezidență, prin care se dovedește forma de înregistrare ca persoană fizică/juridica.
Criterii adjudecare: Atribuirea achizitiei se va face pe baza criteriului – pretul cel mai scazut.
Termen limită primire oferte: 30.03.2021.
Valabilitate oferta: 90 de zile
Informații suplimentare: Ofertantii pot solicita clarificari anterior depunerii ofertelor, pe adresa de e-mail achizitiipublice@primaria-constanta.ro. Oferta se va transmite pe adresa de e-mail sofian.kiru@primaria constanta.ro.