Direcția de Gestionare a Domeniului Public și Privat din cadrul Primăriei municipiului Medgidia, județul Constanța organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:
- Muncitor, treapta profesională II (1 post vacant), la Serviciul de administrare și întreținere – Compartimentul de producție, reglementări rutiere – infrastructură și de administrare și întreținere parcuri, spații verzi și locuri de joacă
- Muncitor, treapta profesională IV (1 post vacant), la Serviciul de administrare și întreținere – Compartimentul de administrare și întreținere – Complexul Sportiv și Hotelier „Iftimie Ilisei”
- Muncitor, treapta profesională IV (1 post vacant), la Serviciul de administrare și întreținere – Compartimentul de administrare și întreținere baze sportive
- Muncitor, treapta profesională IV (1 post vacant), la Serviciul de administrare și întreținere – Compartimentul de administrare și întreținere cimitire.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- muncitor, treapta profesională II, la Serviciul de administrare și întreținere – Compartimentul de producție, reglementări rutiere – infrastructură și de administrare și întreținere parcuri, spații verzi și locuri de joacă:
- studii minime absolvite: 8 clase cu adeverință de absolvire și/sau școală profesională absolvită cu diplomă de calificare
- vechime în muncă: minimum 5 ani.
- muncitor, treapta profesională IV:
- muncitor, treapta profesională IV, la Serviciul de administrare și întreținere – Compartimentul de administrare și întreținere – Complexul Sportiv și Hotelier „Iftimie Ilisei”
- muncitor, treapta profesională IV, la Serviciul de administrare și întreținere – Compartimentul de administrare și întreținere baze sportive:
- studii minime absolvite: 8 clase cu adeverință de absolvire și/sau școală profesională absolvită cu diplomă de calificare
- vechime în muncă: minimum 5 ani.
- muncitor (1 post), treapta profesională IV, la Serviciul de administrare și întreținere – Compartimentul de administrare și întreținere cimitire:
- studii minime absolvite: 8 clase cu adeverință de absolvire și/sau școală profesională absolvită cu diplomă de calificare.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 20 septembrie 2021, ora 16:30: termenul limită de depunere a dosarelor;
- 28 septembrie 2021, ora 10.00: proba practică;
- 30 septembrie 2021, ora 10.00: proba interviu.
Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
- cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcția de Gestionare a Domeniului Public și Privat din cadrul Primăriei Municipiului Medgidia, str. Decebal nr. 35, județul Constanța, telefon 0241/814.085.