Consiliul Local al comunei Castelu este convocat, în 28 octombrie, în ședință ordinară, de la ora 16.00. Întâlnirea se va desfășura în incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei Comunei Castelu – sala de festivități.
Iată ordinea de ordine de zi:
- Depunerea jurământului de către domnul Cosma Ion – consilier validat pe lista de consilieri supleanți ai P.N.L.;
- Depunerea jurământului de către doamna Ciorogaru Florica – consilier validat pe lista de consilieri supleanţi ai P.M.P.;
- Proiect de hotărâre privind modificarea componenţei Comisiei de specialitate nr. 3 – Juridică şi de Disciplină – iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea validării Dispoziţiei Primarului nr. 303 din 17.09.2021 respectiv nr. 325/06.10.2021 privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al comunei Castelu pentru anul 2021 – inițiator primar Anghel Nicolae;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea ,,Strategiei de Dezvoltare Economico-socială a comunei Castelu pentru perioada 2021 – 2027 “- inițiator primar Anghel Nicolae;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Anexei la Hotărârea nr. 67 din 02.11.2015 privind aprobarea Strategiei de tarifare/ mecanismul de tarifare practicat de operatorul regional S.C. R.A.J.A. S.A. pentru perioada 2021 – 2029 – inițiator primar Anghel Nicolae;
- Proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentanţilor Consiliului local al comunei Castelu în Consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ preuniversitar din comuna Castelu, pentru anul scolar 2021 – 2022 – inițiator primar Anghel Nicolae;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea solicitării prelungirii scrisorii de garanție a proiectului „Modernizarea și dotarea Grădiniței din localitatea Castelu, județul Constanța” din partea Fondului Național de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii S.A. – IFN pentru proiectul integrat finanțat prin submăsura 7.2 – Investiții în crearea și modernizarea infrastructurii de bază la scara mică al comunei Castelu – inițiator primar Anghel Nicolae;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării şi completării art. 23, alin. (4) din Hotărârea Consiliului local nr. 33/14.04.2021 privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Consiliului local al comunei Castelu, judeţul Constanţa – inițiator primar Anghel Nicolae;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea alocarii sumei de 1.000 lei pentru familia Cîșlariu Theodor şi Cîșlariu Lucica din sat Nisipari, (comuna Castelu), str. Ion Rațiu, nr. 1, judetul Constanța, care au implinit 50 de ani de căsătorie – inițiator primar Anghel Nicolae;
- Proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentanţilor Consiliului local al comunei Castelu în comisiile de evaluare a probei de interviu pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat din comuna Castelu – inițiator primar Anghel Nicolae;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea alocarii sumei de 1.000 lei pentru familia Clinciu Stănel şi Clinciu Maria din sat Castelu, (comuna Castelu), str. Florilor, nr. 16, judetul Constanța, care au implinit 50 de ani de căsătorie – inițiator primar Anghel Nicolae;
- Proiect de hotărâre privind acordarea unui ajutor de urgenţă în suma de 500 lei, d-nei Amet Sibel, reprezentând cheltuieli de înmormântare pentru soacra sa Amet Emine – inițiator primar Anghel Nicolae;
14. Întrebări, interpelări, petiții.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta