Conecteaza-te cu noi
palaz

Societate

Confort Urban face angajări. Vezi dacă te încadrezi în cerințele posturilor scoase la concurs

Published

on

SC CONFORT URBAN SRL angajează:

  • operator/mecanic utilaj (buldoexcavator și încărcător frontal);
  • muncitori calificați (pavator, bordurar, zidar/pietrar, mozaicar, dulgher, fierar-betonist) în cadrul șantierului de reparații, întreținere tramă stradală;
  • casier pentru Parcarea verde;
  • referent/expert achiziții publice.

√ Candidaţii pentru posturile de operator/mecanic utilaj trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

– să fie absolvenţi de studii medii, generale (după caz) şi să deţină diplomă/certificat de calificare în domeniu;

– pentru postul de operator/mecanic utilaj (buldoexcavator și încărcător) condiții suplimentare: permis de conducere cat. B, C (profesionist);

– constituie avantaj experiența anterioară pe un post similar.

Advertisement
usr

√ Pentru postul de casier pentru Parcarea verde trebuie îndeplinite următoarele condiții:

– studii medii;

– experiență în muncă de cel puțin 3 ani;

– cunoștințe în domeniul operării pe calculator (programele Microsoft Office)

– constituie avantaj experiența anterioară pe un post similar și cunoașterea limbii engleze.

Advertisement
usr

√ Cei care își doresc să ocupe postul de referent/expert achiziții publice au nevoie de:

– studii superioare;

– cunoștințe temeinice de legislație în domeniul achizițiilor publice;

– competențe bune de operare PC (suita Office);

– competențe bune de operare cu soluții software specifice (SEAP, monitorizarea achizițiilor publice);

Advertisement
usr

– minuțiozitate și rigoare în activitate.

– constituie avantaj specializarea în domeniul achizițiilor publice;

Candidații vor depune dosare care vor cuprinde următoarele documente:

– Diplome/Certificatele de pregătire profesională (copii conforme cu originalul);

– Actul de identitate (copie conformă cu originalul);

Advertisement
usr

– CV (în original);

– Adeverința medicală (în original)

– 1 recomandare pentru postul de casier (în original);

Dosarele se depun la sediul societății din Constanța, str. Vârful cu dor nr. 10, Biroul Resurse Umane. Relații la telefon 0241/672299, tasta 7.

Advertisement
usr

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions