Primăria comunei Lumina vine cu precizări privind modul de aplicare a Legii nr. 226/2021 şi a H.G. nr. 1073/2021 privind stabilirea măsurilor de protecţie socială pentru consumatorul vulnerabil de energie. Autoritatea locală precizează că, urmare a adresei transmisă de Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Constanța, nu au intervenit modificări în cuprinsul actelor normative față de prevederile legale de anul trecut.
„Toate cererile pentru acordarea ajutorului de încălzire pot fi depuse începând cu 20 octombrie 2022 la sediul compartimentului Asistență Socială din strada Morii nr. 79 (pavilion administrativ – fosta unitate militară).
Pentru cererile depuse în perioada 20 octombrie 2022 – 20 noiembrie 2022, ajutorul pentru încălzirea locuinței se acordă începând cu luna noiembrie 2022, conform prevederilor art.17 alin.(7) lit.a) și b) din Legea nr.226/2021.
Informații complete despre documentele necesare, cuantumurile, formularul ce trebuie completat și lista de bunuri ce duc la excluderea de la acordarea acestui ajutor se regăsesc aici:
https://www.primaria-lumina.ro/actele-necesare-depunerii-dosarului-pentru-acordarea-ajutorului-de-incalzire/?fbclid=IwAR0Z3ZLwm4k0G0EG4a7QZWTyAn5CuAThk40sIUf6u24wgTwLbcO9Pz1mr44