Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța, condusă George Măndilă, a anunțat, astăzi, cu mare fast, că, începând cu această vară, stațiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand. Este vorba de un logo, menit să îmbunătățească imaginea stațiunii.
USR Constanța spune că OMD Mamaia – Constanța a cheltuit pe acest logo de promovare nu mai puțin de 80.000 lei.
„La o simplă căutare în mediul online, o siglă asemănătoare o găsim la 9 dolari. Această decizie ridică numeroase întrebări cu privire la cheltuirea responsabilă a banului public. Bugetul Constanței nu este pușculița lui Vergil Chițac sau a consilierului să personal și director al OMD George Măndilă.
Vergil Chițac, ia-ți toată echipa și dați-va demisia.“, spune USR.
Cum se apără Primăria?
Referitor la informațiile apărute în presă, cu privire la un element de grafică din identitatea vizuală a Organizației de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța, Primăria face următoarele precizări.
„Ca urmare a contractării serviciilor de identitate vizuală, manual de identitate vizuală, realizare siglă și manual de identitate vizuală, atribuite societății Blue Sky Advertising SRL, am stabilit un brief care să stea la baza proceselor de creație.
Ca atare, ne-au fost prezentate, în prima etapă, nouă variante de vizualuri, niciunul dintre acestea nefiind validat pentru construirea brandului. În cea de-a doua etapă am primit trei variante, în stiluri diferite, cea aleasă fiind și cea anunțată public astăzi, 14 iulie.
Menționăm că, în conformitate cu informațiile furnizate de societatea Blue Sky Advertising SRL, deținem licență și drepturi de utilizare pentru toate elementele grafice prezentate. Acestea au fost achiziționate de pe o platformă de profil, fără criterii de exclusivitate, urmând ca toate drepturile să fie transferate Organizației de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța. Totodată, subliniem faptul că acest element grafic a stat la baza construirii identității vizuale a OMD Mamaia-Constanța, urmând să fie declinat în scopul promovării stațiunii.
Conform documentelor depuse în procesul de achiziții publice, societatea Blue Sky Advertising SRL are experiență în construirea identității vizuale și a promovării unora dintre cele mai mari festivaluri din România.“
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta