Primăria municipiului Constanța aduce la cunoștința publică propunerea de Regulament privind asigurarea suprafeței minime de spații verzi pentru lucrările de construcții și amenajări autorizate pe raza municipiului Constanța – Revizia 3, rezultată în urma analizării observațiilor și sugestiilor transmise de instituțiile și persoanele interesate în perioada 06.06.2017 – 20.06.2017, potrivit unei informări remise redacției de către Biroul de presă al Primăriei municipiului Constanța.
Prezenta versiune a Regulamentului poate fi consultată:
– la sediul Primăriei municipiului Constanța din bd. Tomis nr. 51
– pe site-ul oficial la adresa www.primaria-constanta.ro, la secțiunea “De interes public – Transparență decizională pe Legea 52/2003”, în perioada 14.07.2017 – 25.07.2017.
În temeiul prevederilor art. 7, alin. (4) al Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, până la data de 25.07.2017, se pot trimite propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.
Propunerile, sugestiile sau opiniile pot fi trimise în scris:
– prin poștă, la sediul din bd. Tomis nr. 51,
– prin fax, la nr. 0241/488189, 0241/488195
– prin email, la adresa primarie@primaria-constanta.ro
Materialele transmise vor purta mențiunea: “Recomandare la proiectul pentru aprobarea Regulamentului privind asigurarea suprafeței minime de spații verzi pentru lucrările de construcții și amenajări autorizate pe raza municipiului Constanța.”
sursa foto: Cuget Liber
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta