Conecteaza-te cu noi
palaz

Actual

Stațiunea Mamaia are nevoie de branding! OMD Mamaia-Constanța anunță demararea procedurii de organizare a concursului național de soluții

Published

on

statiunea Mamaia

Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța anunță demararea concursului național de soluții pentru branding, care să aducă un plus de coerență și atractivitate în prezentarea identității stațiunii Mamaia. Procesul prin care se obține soluția de branding este facilitat de către consultanți din domeniul marketingului teritorial și al comunicării de brand. În prima etapă a fost realizată o amplă cercetare sociologică, parte a studiului național “Destinații Vizionare”, prin care au fost identificate punctele tari și oportunitățile brandului.

În următoarea etapă, factorii interesați de branding-ul stațiunii Mamaia – patronatele din turism, reprezentanți ai Primăriei Municipiului Constanța, administratori de hoteluri și restaurante, administratori de cluburi și atracții turistice, operatori de plaje, arhitecți, profesori universitari din cadrul Universității Ovidius din Constanța și ai ASE, participă la interviuri pentru a-și exprima viziunea despre stațiunea Mamaia.

În urma interviurilor va rezulta un briefing și o poziționare actuală a destinației turistice. Elaborarea contractului de proprietate intelectuală, a baremelor de jurizare, dar și a regulamentului concursului vor reveni consultanților. În a doua etapă, se va realiza un website unde se vor înscrie toate propunerile. Din totalul propunerilor înscrise în platforma online, juriul va selecta finaliștii.

Se vor putea înscrie în concurs atât firme de design publicitar, graficieni angajați, dar și freelanceri. Propunerile se vor supune unui screening tehnic în privința plagiatului, iar cele selectate în finală vor fi vizibile publicului în mediul online unde vor putea fi și votate:

Advertisement
usr

“Juriul va fi compus din specialiști în publicitate, design și turism atât din România, cât și din străinătate. Propunerile finaliste vor fi supuse în a doua etapă și votului publicului. În final, se vor alege 3 variante care vor fi recompensate. Una va fi desemnată câștigătoare, iar finalistul va beneficia de contractul de furnizare al manualului de identitate vizuală. Termenele de organizare concurs vor fi generoase, iar interviurile au început deja. După stabilirea briefing-ului final, atât documentația concursului, cât și platforma online și juriul vor fi anunțate public și astfel va începe competiția. Îi așteptăm pe toți cei care au talent, începând cu data de 11 decembrie, când va fi publicat regulamentul competiției”, a precizat George Măndilă, Președinte al Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța.

Concursul face parte din activitățile organizației pentru crearea unei identități de brand a stațiunii Mamaia.

Înființată în primăvara acestui an, asociația își propune să deruleze o campanie amplă, care să schimbe percepția românilor asupra experienței de vacanță pe care stațiunea o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.

Advertisement
usr

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions