Primăria municipiului Constanța anunță intenția de a achiziționa serviciu de întreținere și reparații autovehicule. Administrația locală va plăti pentru acest serviciu 20.440,00 lei fără TVA, aceasta fiind valoarea estimată a contractului.
Conform anunțului postat pe pagina de internet a Primăriei municipiului Constanța, condițiile de participare impuse de către reprezentanții administrației locale sunt următoarele: Prestatorul trebuie să facă dovada deținerii capacității tehnice și profesionale, probând existența unei legături între prestația care face obiectul de activitate al operatorului economic, conform datelor înscrise în certificatul constatator eliberat de O.N.R.C. și să declare pe propria răspundere că nu se încadrează în prevederile art. 164. 165, și 167 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice.
În ceea ce privește criteriile de adjudecare, acestea sunt: atribuirea contractului, se va face pe baza criteriului „prețul cel mai scăzut”, conform cerințelor impuse în caietul de sarcini și prezentul anunț, fiind considerate cerințe minimale și obligatorii pe care trebuie să le îndeplinească oferta.
Termenul limită de primire a ofertelor a fost stabilită data de 08.08.2017
Orice persoana interesata are posibilitatea de a transmite oferte de preț și oferte tehnice conform caiet de sarcini nr. 89667/13.07.2017 pe adresa de e-mail: alexandru.taranu@primaria-constanta.ro, cât și la sediul Primăriei municipiului Constanta, b-dul Tomis nr. 51.
http://www.primaria-constanta.ro/docs/default-source/documente-pwpmc/Achizitii-publice/achizitii-publice-publicate/123/anunt.pdf?sfvrsn=2
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta