Echipele de intervenție ale societăţii TERMOFICARE CONSTANȚA S.R.L. au finalizat lucrările desfășurate pentru eliminarea avariei de pe rețeaua de transport nereabilitată și au început încărcarea instalației în scopul furnizării energiei termice la următoarele puncte termice: PT 1, PT 2, PT 3, PT 5, PT 6, PT 7, PT 8, PT 9, PT 10, PT 12, PT 13, PT 14, PT 15, PT 16, PT 17, PT 18, PT 19 (Spitalul Militar) , PT 20 (IPJ), PT 22, PT 23, PT 25, PT 40, PT 41, PT 42, PT 54, PT 55, PT 56, PT 57, PT 59, PT 63, PT 65, PT 66, PT 67, PT 69, PT 70, PT 71, PT 72, PT 73, PT 74, PT 75, PT 76, PT 91, PT 92, PT 93, PT 96, PT 100, PT 101, PT 102, PT 103, PT 104, PT 105, PT 106, PT 107, PT 108, PT 112, PT 113, PT 114, PT 115, PT 117, PT 118, PT 119, PT 120, PT 121, PT 122, PT 123, PT 124, PT 125, PT 126, PT 127, PT 138, PT 139, PT 140, PT 142, PT 144 , PT 145, PT 146, PT 147, PT 150, PT 154, PT 155, PT 181, PT 182, PT 183 , PT 185, PT 186, PT 187 , PT 188 , PT 189, PT 195 , PT 207, PT 214 , PT 215.
”Estimăm că, azi, 12.06.2024, în jurul orei PT 14.00, consumatorii arondați punctelor termice menționate, afectați de această avarie vor beneficia de energie termică.
Orice disfuncționalitate constatată la furnizarea acestui serviciu public, o puteți comunica în program NON-STOP la Dispeceratul societăţii TERMOFICARE CONSTANȚA S.R.L., telefon nr. 0241.616.792.
Ne cerem scuze pentru disconfortul produs de întreruperea furnizării.”, au precizat reprezentanții Biroului de presă al societății de termoficare.
Reamintim că locuitorii municipiului Constanța au rămas fără apă caldă în urmă cu două zile. Detalii găsiți în textul de mai jos.
Locuitorii municipiului Constanța au rămas fără apă caldă. Vezi ce s-a întâmplat
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta