Consiliul Județean Constanța anunță intenția de a cumpăra, prin licitație, a serviciului de actualizare a cadastrului prin înscrierea în Cartea Funciară existentă a imobilului clădire Unitate Primire Urgențe cu o suprafața construită de aproximativ 320 mp. Potrivit anunțului postat pe pagina de internet a administrației județene, tipul achiziției a fost stabilit ca fiind achiziție directă, iar denumirea contractului este “Servicii de actualizare a cadastrului prin înscrierea în Cartea Funciară existentă a imobilului clădire Unitate Primire Urgenţe cu o suprafaţă construită de aproximativ 320 mp.
De asemenea, în anunț se precizează faptul că documentaţiile se vor elabora în conformitate cu reglementările legale în vigoare. “Prestatorul va preda extrasul de carte funciară actualizat în format letric, planul PAD în format electronic (format Stereo 1970) şi releveele (DWG/DXF), aferente Unităţii de Primire Urgenţe Constanţa, conform menţiunilor din specificaţiile tehnice ataşate prezentei invitaţii de participare”, precizează reprezentanții CJ Constanța.
Condiţii contractuale impuse sunt următoarele: durata de execuţie va fi de 90 de zile calendaristice de la data emiterii ordinului de începere a serviciilor. “În cazul în care termenele contractuale nu pot fi respectate din
cauze neimputabile atât prestatorului cât şi achizitorului, durata de execuţie se poate prelungi prin
act adiţional cu acordul părţilor”, se mai precizează în anunț.
Pot participa toţi operatorii economici interesaţi indiferent dacă aceştia deţin sau nu cont în SEAP. Ofertantul va face dovada că este autorizat ANCPI, pentru prestarea serviciilor mai sus solicitate, în conformitate cu reglementările în vigoare.
Advertisement
În ceea ce privește condiţiile de adjudecare, va fi acceptată oferta cu prețul cel mai scăzut, în condiţiile îndeplinirii cerinţelor din prezenta invitaţie şi cerinţelor solicitate prin specificaţiile tehnice.
Termenul limită de depunere a ofertelor este data de 21.08.2017.
Adresa la care se transmit/depun ofertele: Toţi operatorii economici interesaţi vor transmite ofertele pe adresa de e-mail licitatii@cjc.ro sau la Registratura CJC cu scrisoare de înaintare.
De precizat că procedura este reorganizată din cauza neprezentării niciunui ofertant!
Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus.
În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!