Primăria municipiului Constanța anunță intenția de a achiziționa serviciul de dirigenţie de şantier pentru urmărirea lucrărilor de construcții, reparare și ranforsare a 17 drumuri din municipiul Constanța.
Achizitia serviciului de dirigenţie de şantier pentru urmărirea lucrărilor de construcții, reparare și ranforsare a 17 drumuri din municipiul Constanța cu respectarea prevederilor din Caietul de sarcini privind serviciul de dirigentie.
Prin crearea acestor căi de acces se vor obține și rezolva următoarele aspecte ale comunității:
1) îmbunătățirea condițiilor de circulație prin realizarea unei structuri rutiere adecvate solicitărilor de trafic
și aplicarea de îmbrăcăminte asfaltică;
2) creșterea fluenței și a siguranței circulației rutiere și pietonale din zonă;
3) posibilitatea racordării lucrărilor propuse la lucrările de intervenții ulterioare de modernizare;
4) reducerea factorilor de poluare a factorilor de mediu, în principal a aerului.
Valoarea estimată a acestui contract este de 28.738 lei fără TVA.
Conditii contract: Condiţiile tehnice şi de calitate, conform prescripţiilor tehnice şi normativelor din legislaţia
românească, cad în sarcina prestatorului, de a le respecta şi aplica în totalitate.
Durata pentru realizarea serviciului de dirigentie se va derula începând de la data emiterii primului ordin de
începere pentru execuție lucrări și se va termina odată cu încheierea procesului verbal de recepție la
terminarea lucrărilor pentru ultima stradă, cu respectarea duratelor din graficele ofertate pentru serviciul de
dirigenție.
Conditii participare: Prestatorul ce asigură serviciul de specialitate ce face obiectul Caietului de sarcini
privind serviciul de dirigentie va avea o echipă de specialişti autorizaţi cu drept să desfăşoare activitatea de
dirigenţie de şantier în domeniul autorizat respectiv construcţii drumuri.
“Orice specializare suplimentară sau personal necesar pentru îndeplinirea contractului şi asigurarea
respectării tuturor prevederilor legale cu privire la activitatea de urmărire şi verificare a execuţiei lucrărilor,
asigurarea siguranţei în exploatare a construcţiilor, este în responsabilitatea exclusivă a prestatorului, fără
plată suplimentară”, transmit reprezentanții Municipalității.
Potrivit documentului, atribuirea contractului de achizitie se va face pe baza criteriului “pretul cel mai scazut”,
cerintele impuse prin caietul de sarcini si prezentul anunt de participare fiind considerate cerinte minimale si
obligatorii pe care trebuie sa le îndeplineasca oferta.
Termen limita primire oferte a fost fixat ca fiind data de 07.09.2017, ora 15.00
Caietul de sarcini nr. 110130/28.08.2017 va fi atașat anunțului si pe site-ul institutiei www.primariaconstanta.ro,
la rubrica Achizitii Publice\Anunțuri achiziții publice și finanțări neramburasbile. Oferta va fi transmisa pana la data de 07.09.2017, ora 15.00, in original, la adresa Primaria Municipiului Constanta, Str. Mihail Kogălniceanu, nr.28, in atentia Serviciului Drumuri și Iluminat Public, persoană de contact: Alexandru Bică, tel: 0241488169, email: alexandru.bica@primaria-constanta.ro
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta