Direcția Autorizare și Sprijin Operatori Economici, prin Serviciul Autorizare Operatori Economici, din cadrul Primăriei municipiului Constanța, în temeiul prevederilor Regulamentului privind organizarea și desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață în municipiul Constanța, aprobat prin H.C.L. nr. 371/28.12.2016, aduce la cunoștința operatorilor economici autorizați în anii anteriori, următoarele:
- Actele administrative emise pentru desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață, respectiv: avizele program de funcționare, autorizațiile de funcționare pentru desfășurarea de activități de alimentație publică și autorizațiile de funcționare pentru desfășurare de activități recreative și distractive, pot fi vizate fără penalități până la 31 martie a fiecărui an, în procedură simplificată, doar în baza cererii, a declarației pe propria răspundere și a dovezii plății.
- În situația în care actul administrativ nu a fost vizat până la data de 31 decembrie, acesta se va anula, cu obligația operatorului economic de a achita contravaloarea taxelor datorate. În caz de neplată, recuperarea taxelor restante se va face prin Serviciul Public de Impozite şi Taxe Constanţa.
- În situația încetării activității, operatorul economic este obligat să anunțe emitentul și să solicite anularea actului administrativ emis, cu achitarea taxelor la zi. În caz contrar, se va considera că operatorul economic a funcționat și că datorează taxele aferente, urmând ca acestea să fie recuperate prin Serviciul Public de Impozite și Taxe Constanța.
Documente pot fi depuse la Centrul de Informare Cetățeni, situat în Constanța, b-dul Alexandru Lăpușneanu nr. 116 C, incinta City Park Mall, et. 1 (aripa nouă) sau transmise pe adresa de e-mail agenti.economici@primaria-constanta.ro.
Pentru informații suplimentare, ne puteți contacta și la numărul de telefon 0241/485565 – Serviciul Autorizare Operatori Economici.
sursa foto: Observator de Constanta
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta