Conecteaza-te cu noi
palaz

Politica

Noul city manager al municipiului Mangalia are planuri mari! Vedeți ce spune Georgescu!

Published

on

Este un lucru de notorietate că, după plecarea lui Romulus Dumitrana, funcția de city-manager al Primăriei Mangalia a rămas vacantă. Iar asta se întâmpla în urmă cu câteva luni. Între timp, la sediul primăriei s-a organizat un concurs pentru desemnarea noului city-manager. Nu s-a înscris decât Dan Lucian Georgescu, fost director al Goldterm Mangalia, care a câștigat și a și intrat în pâine începând din data de 4 decembrie 2017. Așa cum era și firesc, l-am sunat pentru a vedea ce proiecte și-a propus a realiza în cel mai scurt timp. Ne-a spus că nu are un prim proiect, dat fiind faptul că toate sunt importante. ” Cel mai important proiect, dacă se poate spune așa este scăderea trimpului de așteptare pentru documentele importante care se depun la primărie. Pe de altă parte am și multe proiecte europene. Însă deocamdată am început cu trei ședințe pe zi, care s-au desfășurat ieri, și una azi. Trebuie să stau de vorbă cu angajații Primăriei pentru a vedea ce probleme au și, dacă au, cum le putem rezolva rapid.”, ne-a spus city-managerul Georgescu.

Ce face un city-manager?

În baza unui contract de management încheiat cu primarul, administratorul public (city manager) poate să îndeplinească atribuţii de coordonare a aparatului de specialitate sau a serviciilor publice de interes local. Astfel, în funcţie de numărul şi importanţa atribuţiilor delegate, administratorul public poate organiza, coordona şi gestiona activitatea primăriei, fiind un partener al managementului de vârf în procesul de adoptare a deciziilor strategice. City managerul participă şi este consultat în procesul de alocare a resurselor materiale, financiare, umane şi informaţionale, ca o condiţie a exercitării funcţiei în care a fost învestit şi de realizare a programului şi a indicatorilor de performanţă prevăzuţi în contractul de management. Teoretic, el are mai multe atribuții, cât se poate de importante, care se referă la strategia de dezvoltare comunitară dar și la creșterea vizibilității municipiului.

 

Advertisement
usr

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions