Consiliul Județean Județean Constanța anunță că este interesat să achiziționeze servicii de psihologie pentru angajații din aparatul de specialitate. Astfel, pe pagina de internet a administrației județene a fost postat, zilele trecute, un anunt – invitație de participare – prin care sunt invitați toți cei interesați să participe la licitația directă organizată de CJ Constanța care este și autoritatea contractantă. Potrivit documentului, sursa de finanțare ar urma să fie realizată din bugetul local.
Potrivit documentului, denumirea și descrierea serviciilor ce urmează să fie prestate și codul CPV: Servicii psihologice pentru salariații din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Constanța cod CPV: 85121270-6 – Servicii de psihiatrie sau psihologie, conform specificațiilor anexate prezentei invitații.
Valoarea estimată a contractului este de 6.575 lei fără TVA, iar durata contractului ce ar urma să fie încheiat a fost stabilită până la 31.12.2018.
Se solicită ofertanților să prezinte:
- declarație privind neîncadrarea în prevederile art.60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice (evitarea conflictului de interese), conform model Formular 3 din secțiunea Formulare;
- declarație privind respectarea condițiilor de mediu, social și cu privire la relațiile de muncă, conform model Formular 4;
- documente care să demonstreze că sunt atestați să presteze servicii psihologice în specialitatea psihologia muncii și organizațională.
Ofertele vor fi însoţite de Scrisoarea de înaintare, conform Formular 1. Oferta va conţine propunerea tehnică şi propunerea financiară. Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor cerinţelor prevăzute în specificaţiile tehnice. Propunerea financiară va conţine Formularul de ofertă conform Formular 2 și Centralizator de prețuri. Preţul ofertei se va exprima în lei fără TVA.
Perioada de valabilitate a ofertei: 30 de zile.
Termenul limită și locul de depunere a ofertelor: 25.01.2018, ora 12:00. Ofertele se depun pe adresa de e-mail: licitatii@cjc.ro sau la Registratura Consiliului Judeţean Constanţa, bd. Tomis nr. 51, municipiul Constanţa, conform Formular 1, în care se va preciza obiectul achiziției.
Modalitatea de atribuire: Preţul cel mai scăzut. Oferta declarată câştigătoare este cea cu preţul cel mai scăzut, întocmită în conformitate cu specificațiile atașate prezentei invitații şi care demonstrează capacitatea de îndeplinire a serviciilor.
Denumirea, adresa, numărul de telefon și de fax și adresa de e-mail a biroului de la care se pot solicita informaţii şi clarificări: Serviciul Achiziţii, Analiză Piaţă şi Urmărire Contracte, Consiliul Judeţean Constanţa, bd. Tomis nr. 51, tel.0241.488.413, fax.0241.488.411, e-mail: licitatii@cjc.ro. Ofertele depuse după termenul limită se consideră întârziate şi vor fi respinse. În cazul în care ofertantul selectat nu va îndeplini condițiile de participare sau refuză încheierea contractului, va fi selectat/contactat ofertantul situat pe următorul loc, în baza criteriului de atribuire.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta