Pentru o administratie publica performanta: candidati la stagiile de formare avansata pentru functionari din serviciile publice deconcentrate si alte servicii publice de la nivel local, oferite de Ambasada Frantei ca parte a schimbului de bune practici intre autoritatile locale din Romania si din Franta. Este vorba despre 2 burse de stagiu, care vor include 2 module: formare profesionala de 2-3 zile intr-un institut superior de formare apartinand Centrului National al Functiei Publice Teritoriale din Franta (la Nancy, Angers, Strasbourg, Dunkerque sau Montpellier) și un stagiu de descoperire a serviciilor administrative ale marilor comunitati franceze.
Potrivit unui comunicat de presă al Ministerului Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, tema abordata in principal va fi reprezentata de relatiile internationale ale autoritatilor locale, insa si alte propuneri pot fi luate in considerare, in functie de nevoile colectivitatilor locale partenere.
Pot candida functionari romani – consilieri sau administratori/ manageri publici, care ocupa aceasta functie intr-un departament (judet), un oras mare (municipiu) sau un oras mediu (oras) care are un parteneriat activ cu o comunitate locala din Franta.
Durata totala a stagiului este de 14 zile.
Cerinte preliminare: o buna cunoastere a limbii franceze (nivelul va fi verificat in timpul interviului) si o experienta minima de 4 ani in cadrul autoritatii publice locale.
Ambasada Frantei va asigura costurile de instruire si cazare in Franta (studio sau camera de hotel) si o alocatie de subzistenta de aprox. 20 eur/zi (masa si transport local in Franta; transportul international dus-intors intre Romania si Franta ramane in sarcina bursierului sau a angajatorului (autoritatea publica locala).
Procedura de selectie:
1. candidatul trebuie sa completeze dosarul cererii, cu acordul autoritatii publice angajatoare (semnatura si stampila pe pagina a treia a formularului). Termen limita: luni, 5 martie 2018 (inclusiv).
2. Partenerul francez (institutie publica) trebuie sa sprijine cererea candidatului roman printr-un e-mail adresat Serviciului de Cooperare al Ambasadei Frantei in Romania.
3. Interviurile vor avea loc la Bucuresti sau prin videoconferinta.
4. Numele candidatilor castigatori vor fi publicate pe site-ul web al Ambasadei Frantei in Romania.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta