În cursul zilei de azi, în sala Remus Opreanu, Primăria Constanţa a organizat o dezbatere publică în care s-a discutat despre strategia de dezvoltare şi promovare a turismului. În cadrul acesteia, primarul Decebal Făgădău a precizat că este nevoie de o strategie de turism a oraşului Constanţa, nu doar a staţiunii Mamaia.
El a mai spus că la aceasta au lucrat mulţi oameni şi va reprezenta un punct de plecare pentru noul plan urbanistic zonal al Constanţei. “Produsele dobrogene, Delta Dunării, cetăți dobrogene, muzee, toate trebuie să facă parte din strategie”, a declarat Decebal Făgădău. La finalul dezbaterii, primarul municipiului Constanţa a stat de vorbă cu jurnaliştii şi le-a spus că în strategie se găsesc proiecte majore legate de spaţiul public.
De asemenea, Făgădău a precizat că staţiunea Mamaia a ajuns la un optim al capacităţii şi că trebuie atenţie maximă în cazul în care se mai construieşte ceva aici. După aprobarea strategiei de turism se va realiza un branding al Constanţei şi o agendă extrem de atractivă de evenimente care să atragă cât mai mulţi turişti.