Dupa ce reteaua Telekom a avut mari probleme timp de cateva ore in timpul zilei de luni, compania anunta ca vine cu compensatii pentru clienti. Conducerea companiei a anuntat reduceri la factura si de credit suplimentar la cartela.
Reamintim ca reteaua mobila a Telekom Romania a avut mari probleme tehnice timp de sapte ore pe 5 martie, iar Arbitrul telecom a anuntat ca ancheteaza incidentul.
Astfel, Telekom le multumeste clientilor pentru intelegere si suport si anunta ca le ofera acestora reducere la factura si credit suplimentar la cartela pentru nefunctionarea serviciilor mobile in data de 5 martie, precum si beneficii aditionale, atat pentru clientii rezidentiali, cat si business.
În aceste conditii, abonatii persoane fizice si companii, clienti ai serviciilor mobile precum si cei ai ofertelor integrate fix-mobil, vor primi o reducere echivalenta unei zile de abonament la prima factura lunara emisa dupa data de 11 martie. Clientii cu servicii preplatite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic (la nivelul bazei de clienti). Acesta va fi incarcat automat pe cartela incepand de saptamana viitoare. Atat reducerea la abonament, cat si creditul suplimentar vor fi oferite clientilor automat, fara a fi necesar ca acestia sa parcurga pasii procedurali din contract, scriu jurnalistii de la hotnews.ro.
Compania a anuntat si ca din 2 aprilie toti abonatii “vor primi gratuit beneficii de voce, SMS si date NELIMITATE national, valabile 30 de zile”.
Citiți și:
Telekom, probleme cu semnalul în mai multe județe. Defecțiunea ar putea dura… 72 de ore
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta