Regia Autonomă “Exploatarea Domeniului Public și Privat” Constanța organizează achiziție pentru serviciul de “Închiriere și întreținere toalete ecologice mobile în incinta parcului de distrații „Țara Piticilor” din Parcul Tabacariei”.
Anunțul este postat pe pagina de internet a RAEDPP Constanța, obiectul achiziției îl constituie realizarea serviciilor de amplasare, intretinere, golire, amenajare si mentinerea in stare de curatenie a unui numar de 4 toalete ecologice, proprietatea prestatorului ce vor fi amplasate in incinta Tarii Piticilor din parcul Tabacarie Constanta.
“Prestatorul va asigura mentinerea ingrijita a toaletelor ecologice, instalatiilor aferente si a curateniei in zonele in care acestea sunt amplasate. Tarifele pentru realizarea serviciilor de amplasare, intretinere, golire,
amenajare si mentinerea in stare de curatenie a toaletelor ecologice nu includ
utilitatile asigurate de beneficiar. Curatarea, dezinfectia, recoltarea si evacuarea deseurilor lichide si solide se vor face cu respectarea normelor si recomandarilor cuprinse in Ordinul nr. 536 din 23 iunie 1997, al Ministrului Sanatatii”, se arată în caietul de sarcini.
Documentul complet poate fi studiat aici:
https://www.raedpp-constanta.ro/wp-content/uploads/2018/03/caiet-sarcini.pdf
Valoarea estimată a lucrărilor este de 49.411,74 lei fără TVA.
Termenul de valabilitate contract este de 12 luni. Plata va fi efectuata prin OP in max.30 zile de la înregistrarea facturii la sediile RAEDPP Constanța.
Conditii participare: Operatorii economici interesati vor publica in catalogul SEAP .Denumirea catalogului va face referire la numarul prezentului anunt publicitar . exp. ” Servicii de inchiriere si intretinere toalete ecologice mobile in incinta parcului de distratii „Tara Piticilor „din Parcul Tabacariei, conform anuntului publicitar publicat in SEAP cu nr/ …din data de ….si caietul; de sarcini publicat pe situ-ul RAEDPP ” . Oferta va fi depusa fizic (direct sau prin posta)la sediul RAEDPP din loc. Constanta, b-dul Tomis nr. 101,jud. Constanta , cel mai tarziu a doua zi de la data limita a ofertelor , stabilita in prezentul anunt publicitar . Oferta continand formularul de oferta va fi introdusa i ntr-un plic inchis corespunzator, marcatcu adresa autoritatii contractante, denumirea achizitiei si cu inscriptia” IN ATENTIA BIROULUI ACHIZITII PUBLICE”.
Criterii adjudecare: Autoritatea contractanta va selecta oferta cu pretul ce mai scazut. Va fi ofertata valoarea totala a serviciilor prestate conform caietului de sarcini. Autoritatea contractanta nu este obligata sa accepte ofertele depuse.
Termen limita primire oferte: 11.04.2018.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta