Consiliul Județean Constanța cumpără servicii de tipărire și livrare voucere de vacanță. Anunțul a fost postat pe pagina de internet a administrației județene.
Conform documentului, serviciile ce urmează să fie achiziționate respectă normele metodologice de aplicare a O.U.G. nr.8/2009 privind acordarea voucherelor de vacanță, prin Hotărârea nr.940/2017 pentru modificarea și completarea Normelor metodologice privind acordarea voucherelor de vacanță, aprobate prin H.G. nr.215/2009, în cazul salariaților din instituțiile și autoritățile publice, prevăzute de art.1 alin.(2) din Ordonanța de Urgență, se acordă o singură indemnizație de vacanță, sub formă de vouchere, în cuantum de 1.450 lei pentru un salariat, în limita sumelor prevăzute în buget alocate cu această destinație; serviciile de tipărire și livrare ce fac obiectul achiziției vizează o cantitate maximă de 8.062 buc vouchere de vacanță, pe suport hârtie, pentru un număr maxim de 278 salariați, respectiv 29 vouchere de vacanță / salariat cu o valoare nominală de 50 lei/ voucher, grupate în carnete cu o valoare totală de 1.450 lei/carnet.
Pot participa toți operatorii economici, indiferent dacă dețin sau nu cont în SEAP.
Informații privind clarificări: se pot solicita informaţii şi clarificări la Serviciul Achiziţii, Analiză Piaţă şi Urmărire Contracte, Consiliul Judeţean Constanţa, Bd. Tomis nr. 51, tel. 0241.488.413, fax. 0241.488.411, e-mail: licitatii@cjc.ro.
Advertisement
Oferta declarată câştigătoare este oferta cu cel mai bun raport calitate-preț, care îndeplineşte cerințele considerate obligatorii din caietul de sarcini atașat prezentei invitații şi demonstrează capacitatea de prestare a serviciilor conform acestora.
Factorii de evaluare care se vor utiliza pentru determinarea celui mai bun raport calitate-preț se prezintă după cum urmează:
Perioada de valabilitate a ofertei: 60 de zile, de la data depunerii ofertelor (06.06.2018).
Advertisement
Termenul limită și locul de depunere a ofertelor: 06.06.2018, ora 15:00. Ofertele se depun pe
adresa de e-mail: licitatii@cjc.ro sau la Registratura Consiliului Judeţean Constanţa, bd. Tomis nr. 51,
municipiul Constanţa.
În condițiile în care ofertantul desemnat câștigător deține cont în SEAP, achiziția directă se va realiza prin intermediul catalogului SEAP.
Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus.
În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!