Serviciul Evidență Persoane din cadrul Primăriei Municipiului Constanța își suplimentează programul în acest weekend.
Astfel, în zilele de 6 și 7 octombrie 2018, ghișeele Serviciului vor fi deschise în intervalul orar 07:00-21:00. Decizia a fost luată astfel încât toți cetățenii municipiului Constanța să își poată exercita dreptul de vot la REFERENDUMUL PENTRU FAMILIE, care va avea loc în acest sfârșit de săptămână.
Toți cei care au acte de identitate expirate sau pierdute se pot prezenta la Serviciul Evidență Persoane pentru obținerea documentelor. De asemenea, toți cei care și-au depus cereri pentru eliberarea actelor de identitate anterior datei stabilirii programului pentru referendum și au termen de ridicare pe 8 sau 9 octombrie, pot veni să își preia documentele mai devreme, adică în zilele de 6 și 7 octombrie. Locuitorii municipiului care își vor depune în această săptămână documentele necesare pentru eliberarea actelor de identitate, le vor putea ridica, sâmbătă și duminică.
Vă reamintim faptul că pentru depunerea documentelor trebuie să aveți actele de stare civilă (certificat naștere, certificat căsătorie, sentință/certificat divorț, certificat deces soț/soție, după caz) și dovada adresei de domiciliu, original și copie. De asemenea, este nevoie și de prezența proprietarului spațiului de locuit (sau se va prezenta o declarație notarială cu acordul acestuia pentru a vă stabili domiciliul în imobilul său). În lipsa unuia dintre documentele menționate, solicitanții vor putea primi cărți de identitate provizorii, valabile maximum 1 an.
Programul Serviciului Evidență Persoane poate fi consultat pe site-ul: http://www.primaria-constanta.ro/dlep/evidenta-persoanelor/program-de-lucru-cu-publicul .
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta