Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs la sediul din bd. Tomis, nr. 51, pentru ocuparea unei funcţii publice de execuție vacante din cadrul Serviciului Protecţie Civilă, Securitate, Sănătate în Muncă şi Situaţii de Urgenţă, Direcția Tehnic Administrativ, astfel:
– inspector clasa I, grad principal (1 post). Condiţii de participare: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în specialitatea ştiinţe juridice, economice, administrative, inginereşti, minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor.
Proba scrisă se va desfăşura în data de 13.05.2019, ora 10:00, iar interviul candidaţilor admişi la data de 15.05.2019, ora 14:00.
Dosarele de înscriere se depun în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, camera 218.
Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro.
Date de contact: tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta