Conecteaza-te cu noi
palaz

Administratie

Anunț privind atribuirea contractului de servicii de salvamar și de prim ajutor pe plaja Tuzla. Ce valoare are și care sunt condițiile

Published

on

Conducerea Primăriei comunei Tuzla face public anunțul privind atribuirea serviciilor de salvare acvatică – salvamar și de prim ajutor pe plaja Tuzla, pe durata sezonului estival 2019.

Conform documentului, criteriul aplicat pentru atribuirea contractului a fost cel al celui mai bun raport calitate – preț, iar valoarea estimată a serviciilor se ridică la suma de 672.269 lei fără TVA. Sursa de finanțare este bugetul de stat.

În ceea ce privește condițiile, dar și regulamentul impuse prin contract, desprindem următoarele:

  • Plajă – porțiunea de teren sau fășia de coastă adiacentă mării, lacurilor sau oricărei alte ape, indiferent de materialul cu care este acoperită, destinată publicului și utilizată pentru îmbăiere, băi de soare și agrement nautic
  • Port de agrement nautic – aria delimitată vizibil, amenajată în vederea amplasării echipamentelor și ambarcațiunilor de agrement autic și lansării acestora la apă.

Autoritățile administrației publice locale pe a căror rază administrativ – teritorială există plaje cu destinație turistică aflate pe litoralul Mării Negre au obligația să înființeze servicii de salvare acvatică – salvamar și posturi de prim ajutor.

Despre cum urmează să fie organizată activitatea pe plajele aflate pe raza UAT Tuzla, dar și cine sunt cei responsabili de aceste activități, vă punem la dispoziție documentul public, pe care îl puteți găsi și studia și pe pagina de internet a Primăriei comunei Tuzla.

Advertisement
usr

Anunt%20privind%20atribuirea%20contractului%20de%20servicii%20de%20salvare%20acvatica%20 %20salvamar%20si%20de%20prim%20ajutor%20pe%20plaja%20Tuzla%202019

 

Advertisement
usr

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions