Vești bune pentru persoanele care intenționează să-și branșeze clădirile la rețelele de utilitate publică. Primăria Municipiului Constanța, prin SC Confort Urban SRL, a inițiat o nouă procedură de autorizare pentru lucrările de racord/branșament executate pe domeniul public la infrastructura tehnico-edilitară existentă pe raza municipiului Constanța. Începând de luna aceasta toate lucrările de racord/branșament care se desfășoară pe domeniul public vor fi autorizate doar de către administratorul drumului public – SC Confort Urban SRL (strada Vârful cu Dor nr. 10) – în baza unei cereri și a mult mai puține documente decât erau solicitate până în prezent:
• Aviz tehnic de racordare, plan de amplasare în zonă și plan de situație vizat de către furnizorul de utilități la care se dorește realizarea branșamentului/racordului;
• Dovada deținerii imobilului unde se va executa branșamentul/racordul (extras de carte funciară/act de proprietate etc. – copie simpla semnată conform cu originalul de către beneficiar/investitor);
• Aviz administrator/ deținător rețea:
– Gaze naturale (Distrigaz-Sud Retele );
– Electricitate (E-Dobrogea Distribuție SA);
– Apă/Canal (RAJA SA).
Notă: În cazul în care branșamentul/racordul se face la una din rețelele mai sus menționate, nu mai este necesară emiterea unui nou aviz.
• Formular „Aviz tehnic de spargere” – completat cu datele beneficiarului, tipul lucrării tehnico-edilitare și societății ce execută lucrarea de bază (conform anexei nr. 3 din HCL 189/2017), însușit de către executantul lucrării de bază – 2 exemplare;
• Formular „Convenție de calitate și garanție” – completată cu datele societății ce execută lucrarea de bază (conform anexei nr. 4 conform HCL 189/2017), însușit de către executantul lucrării de bază – 2 exemplare;
• Memoriu tehnic justificativ avizat de un verificator autorizat;
• Plan de încadrare în zonă (scara 1/2000) avizat de un verificator autorizat;
• Plan de situație (scara 1/200, 1/500) avizat de un verificator autorizat;
• Detaliu de refacere (conform HCL 189/2017);
• Angajamentul refacerii domeniului public (contract de refacere cu o societate specializată conform HCL 189/2017 etc.);
• Dovada achitării taxei de autorizare.
Odată cu implementarea noii proceduri au fost reduse numărul de acte, costurile alocate pentru obținerea avizelor și timpul necesar pentru emiterea autorizației.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta