În cursul nopții trecute, din cauza ploilor, la dispeceratul societăţii s-au mai înregistrat 14 reclamatii primite din municipiul Constanța, Eforie Nord și Mangalia. Cele mai multe sesizări – 11 – au venit din municipiul Constanța din zonele: Dacia, Delfinariu – Ahile Mihail, Gării – b-dul Ferdinand, Faleză Nord – străzile Tabla Buții și Grozești și zona magazinului Tomis – strada Ștefan cel Mare. Un numar de 2 sesizări au fost înregistrate în Mangalia și una în Eforie Nord – zona Steaua de Mare. Echipele de intervenție au răspuns la toate aceste solicitări, iar la ora actuala toate sunt rezolvate. Intervențiile au fost mult îngreunate din cauza vântului puternic, care a angrenat pe carosabil, în zona gurilor de preluare a apelor pluviale, mari cantități de frunze, deși echipele au curățat toate grătarele din zonele sensibile ale orașului, în cursul zilei de ieri. Totodată, pentru a putea răspunde cu promptitudine, echipele de intervenție SC RAJA SA vor asigura permanența în toată această perioadă. ”Facem un apel către toţi abonații care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabila și canalizare, pentru remedierea acestor situații într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societății, la numarul de telefon 0241.924.”, precizează Biroul de presă.