Conecteaza-te cu noi

Actual

A început preluarea celor 300 de ambulanțe noi!

Published

on

În cursul zilei de azi, secretarul de stat Raed Arafat, șeful Departamentului pentru Situații de Urgență și fondatorul SMURD, a postat  pe pagina sa de facebook următoarele rânduri:

”Livrarea primului lot de ambulanțe noi către serviciile de urgență a început ieri și va continua până în data de 17 Decembrie 2018, urmând ca alte loturi să fie livrate în cursul primului semestru al anului 2019 către serviciile de ambulanță și SMURD. Reprezentanții serviciilor de ambulanță au început preluarea celor 300 de ambulanțe de urgență de tip B 4×2 urmând ca alte 120 de ambulanțe de tip B 4×4 să fie livrate serviciilor de ambulanță și SMURD, tot până în 17 Decembrie.

Finalizarea achizițiilor nu se putea realiza fără implicarea colegilor de la IGSU care au derulat toate achizițiile de ambulanțe, inclusiv pentru serviciile de ambulanță. Pe această cale vreau să le mulțumesc și colegilor de la Ministerul Fondurilor Europene și de la Ministerul Dezvoltării Regionale (POR), pentru tot sprijinul acordat!”

Și Departamentul pentru Situații de Urgență a postat mai multe detalii referitoare la acest subiect, inclusiv graficul de livrare către cele șase regiuni ale țării.

”Începând de astăzi, primele 300 de ambulanțe tip B 4×2, achiziționate prin Programul POR 2014 – 2020 – ”Îmbunătăţirea capacităţii de intervenţie la urgenţele medicale” vor fi livrate, urmând ca până la finalul anului, 420 de ambulanțe să fi fost distribuite către beneficiari.

În vederea creșterii capacității de reacție și răspuns în cazul situațiilor de urgență și a dezastrelor colective, primul lot cu 43 de autospeciale a fost livrat către serviciile de ambulanță din regiunea Centru, care însumează județele Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș și Sibiu.

Graficul de livrare către celelalte șase regiuni elibile ale țării este următorul:
· 12 decembrie, Regiunea Vest (Arad, Caraș- Severin, Hunedoara, Timiș) – 32 de ambulanțe
· 13 decembrie, Regiunea Nord-Vest (Bihor, Bistrița-Năsăud, Cluj, Maramureș, Sălaj, Satu-Mare) – 41 de ambulanțe
· 14 decembrie, Regiunea Nord-Est (Bacău, Botoșani, Iași, Neamț, Suceava, Iași) – 56 de ambulanțe
· 15 decembrie, Regiunea Sud (Argeș, Călărași, Dâmbovița, Giurgiu, Ialomița, Prahova, Teleorman) – 48 de ambulanțe
· 16 decembrie, Regiunea Sud-Est (Brăila, Buzău, Constanța, Galați, Tulcea) – 46 de ambulanțe
· 17 decembrie, Regiunea Sud-Vest (Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Vâlcea) – 34 de ambulanțe.

De asemenea, tot în perioada următoare, vor fi livrate 120 ambulante SMURD 4×4 către inspectoratele județele pentru situații de urgență si 24 către serviciile de ambulanță.

Totodată, pentru îmbunătățirea răspunsului la urgentele cetățenilor, vor fi distribuite 242 ambulanțe de transport A2 către serviciile de ambulanță județene.

Alte 122 de autospeciale tip C vor ajunge la serviciile de ambulanță și unitățile operative ale Inspectoratului General pentru Situații de Urgenta, din care 81 către SAJ-uri și 41 către SMURD.

Prin intermediul acest program, și bucureștenii vor beneficia de răspunsul prompt asigurat de noile dotări, astfel că 55 de ambulante de tip B 4×4 si zece ambulanțe tip C SMURD vor ajunge la ISU Bucuresti, iar 20 ambulanțe de tip A2 la Serviciul de Ambulanță București-Ilfov.

Prin acest program derulat de către Departamentul pentru Situații de Urgență, prin intermediul Inspectoratului General pentru Situații de Urgență, sistemul integrat de urgență va beneficia de o îmbunătățire a serviciilor acordate, evaluarea primului-ajutor calificat, acordarea asistenței medicale și transportul pacienților fiind asigurate la standarde ridicate.

Beneficiarii eligibili sunt parteneriatele formate din Inspectoratul General pentru Situații de Urgență, în calitate de lider de parteneriat și inspectoratele județene pentru situații de urgență din fiecare regiune, Serviciile de Ambulanță Județene, autoritățile administrației publice locale, instituțiile publice cu atribuții în domeniul căutării-salvării de persoane în zone montane.”

Reamintim că, în cursul lunii octombrie, au fost semnate contractele de finanțare pentru ambulanțe noi.

S-au semnat contractele de finanțare pentru ambulanțe noi! Costă sute de milioane de lei

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions