Măsurile luate de Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Constanța, anunță publicul că în următoarele săptămâni, publicul nu va avea în continuare acces în incinta OCPI. Măsura a fost impusă în scopul prevenirii și limitării răspândirii noului coronavirus COVID-19. Astfel, primirea sesizărilor, petițiilor și memoriilor se va face prin corespondență, folosindu-se mijloacele de comunicare electronică (ct@ancpi.ro) sau poștă, până la ridicarea restricțiilor impuse de autorități pe durata stării de urgență. De asemenea, solicitanții pot primi informații referitoare la serviciile oferite prin e-mail, accesand site-ul OCPI Constanța (www.ocpict.ro), dar și prin intermediul unui call-center, care va functiona de luni până joi în intervalul orar 8.00 – 16.30 și vineri între orele 8.00 – 14.00. Audiențele vor fi acordate doar telefonic (la numărul de telefon 0241.488.625 – TASTA 3) sau prin e-mail (ct@ancpi.ro).
„Numerele de telefon, aferente call-center-ului, destinate beneficiarilor serviciilor oferite de OCPI sunt următoarele:
– 0241.488.625 – TASTA 1 – BCPI Constanța,
– 0241.752.044 – BCPI Mangalia,
– 0241.821.070 – BCPI Medgidia,
– 0751.087.595 și
– 0751.087.348
Totodată, sunt puse la dispoziția cetățenilor următoarele adrese de e-mail: ct@ancpi.ro, bcpi.constanta@ancpi.ro, bcpi.mangalia@ancpi.ro, bcpi.medgidia@ancpi.ro, brp.harsova@ancpi.ro.
Toate aceste măsuri au scopul de a proteja publicul și salariații, în egală măsură.“, se arată într-un comunicat al OCPI.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta