Conecteaza-te cu noi
palaz

Administratie

Aleșii din Castelu, în ședință ordinară. Vezi care sunt proiectele incluse pe ordinea de zi

Published

on

Consilierii locali din comuna Castelu sunt chemați în ședință ordinară. Întâlnirea este programată să aibă loc joi, 12 decembrie, în sala de ședințe din sediul Primăriei. Pe ordinea de zi sunt incluse 12 proiecte de hotărâre, printre care figurează și un proiect de hotărâre privind acordarea de facilități fiscale pentru cetățenii din comună.

Iată ordinea de zi:

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului de venituri și cheltuieli al comunei Castelu pentru anul 2019 – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea utilizării excedentului bugetului local al comunei Castelu –  inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea execuției bugetare și a conturilor de execuție evidențiate în afara bugetului local al comunei Castelu întocmite în luna decembrie 2019 – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea scutirii de majorări a contribuabililor care își plătesc taxele și impozitele locale până la data de 30 iunie 2020 – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării dreptului de uz și servitute E-Distribuție Dobrogea S.A. pentru terenul în suprafață de 71,25 mp, în vederea alimentarii cu energie electrica – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului propriu privind măsurile metodologice, organizatorice, termenele şi circulaţia proiectelor de hotărâri ale autorităţii deliberative – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgenta – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului privind procedura pentru înregistrarea, evidenţa şi radierea vehiculelor pentru care există obligativitatea înregistrării, de pe raza administrativ – teritorială a Comunei Castelu – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii P.U.Z. Zona Ferma nr. 11 – imobil situat în localitatea Castelu, str. 1 Mai, nr. 36, fost lot nr. 2 în suprafață de 52.500 mp – inițiator Primar Nicolae Anghel
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea  alocării sumei de 1.000 lei pentru familia Sabangeanu Anghel și Floarea din localitatea Nisipari, (comuna Castelu),  județul Constanta, care împlinesc 50 de  ani de căsătorie – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării unui ajutor de urgenta în suma de 500 lei, d-lui Panțuru Valeriu, reprezentând cheltuieli de înmormântare pentru Panțuru Neluska – inițiator Primarul comunei Nicolae Anghel;
  12. Proiect de hotărâre privind aprobarea premierii unor sportivi halterofili cu performante la nivel European, national și județean, precum și a antrenorului acestora – inițiator Primarul comunei Nicolae Anghel;
  13. Întrebări, interpelări, petiții.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions