Conecteaza-te cu noi
palaz

Administratie

Atenție, constănțeni! Primăria nu mai eliberează cărți de identitate până la finele lunii martie

Published

on

Atenție, constănțeni! Persoanele care au depus documentele pentru preschimbarea cărților de identitate după data de 10 februarie sunt rugate să aștepte eliberarea acestora până la sfârșitul lunii martie, informează Primăria. În această perioadă, Serviciul Evidență Persoane din cadrul Primăriei Constanța poate doar înregistra cererile de preschimbare a documentelor de identitate, fără a putea elibera cărți de identitate. Aceste întârzieri, care se înregistrează la nivel național, sunt provocate de lipsa materialelor necesare pentru producerea, respectiv eliberarea cărților de identitate. S-a schimbat furnizorul care producea materialul plastic, iar noile utilajele nu sunt compatibile cu dispozitivele existente, notează sursa citată.

„Reamintim faptul că Legea 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 art.4 alin.(5) precizează clar că documentele eliberate de autoritățile publice care expiră în perioada stării de alertă își păstrează valabilitatea pe toata perioada stării de alertă și 90 zile de la încetarea acesteia. Pentru orice informație și pentru evitarea deplasărilor, vă rugăm să folosiți următoarele date de contact: Serviciul Evidență Persoane – număr de telefon : 0241-661510, adresa de mail:  evidentapopulatiei@primaria-constanta.ro.“, mai arată Primăria.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions