Atenție, constănțeni! Persoanele care au depus documentele pentru preschimbarea cărților de identitate după data de 10 februarie sunt rugate să aștepte eliberarea acestora până la sfârșitul lunii martie, informează Primăria. În această perioadă, Serviciul Evidență Persoane din cadrul Primăriei Constanța poate doar înregistra cererile de preschimbare a documentelor de identitate, fără a putea elibera cărți de identitate. Aceste întârzieri, care se înregistrează la nivel național, sunt provocate de lipsa materialelor necesare pentru producerea, respectiv eliberarea cărților de identitate. S-a schimbat furnizorul care producea materialul plastic, iar noile utilajele nu sunt compatibile cu dispozitivele existente, notează sursa citată.
„Reamintim faptul că Legea 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 art.4 alin.(5) precizează clar că documentele eliberate de autoritățile publice care expiră în perioada stării de alertă își păstrează valabilitatea pe toata perioada stării de alertă și 90 zile de la încetarea acesteia. Pentru orice informație și pentru evitarea deplasărilor, vă rugăm să folosiți următoarele date de contact: Serviciul Evidență Persoane – număr de telefon : 0241-661510, adresa de mail: evidentapopulatiei@primaria-constanta.ro.“, mai arată Primăria.