Fiecare român care apelează la deplasările cu trenul se împiedică de aceeași mare problemă: cozile interminabile de la casele de bilete. În aceste condiții, nervii trebuie să-ți fie de oțel pentru a ajunge să cumperi biletul de călătorie. Cu loc ori fără loc, nici nu mai contează.
De ce ajunge aici? Explicația directorului CFR Călători Constanța este șocantă. Susține pentru “Ordinea.ro” că… există un timp de servire, dar și că o parte din personal a fost trimis să lucreze către alte locații ale CFR Călători, în această perioadă. Mai mult, Gabriel Țăranu ne-a informat că o mare parte dintre călători își achiziționează biletele accesând varianta online pusă la dispoziție de Ministerul Transporturilor.
“Există un timp de servire a clienților CFR Călători, nu este nimic ieșit din comun că sunt casele aglomerate. De asemenea, o mare parte din personal a fost trimis să lucreze la alte locații ale CFR Călători și nu se pune problema de deficit de personal, așa cum dvs. m-ați întrebat. Mai mult, să știți că o mare parte dintre călători apelează la varianta online de cumpărare a biletelor de călătorie. Și dacă aveți și alte intrebări, vă rog să le trimiteți prin fax la nr. 0421 xxx xxx (??!! – este fix ce putem recomanda în anul 2018, faxul pentru corespondență!) și de acolo, semnat și ștampilat documentul va ajunge la un responsabil pentru mass media. Acum sunt și într-un alt telefon și nu mai pot vorbi, dar prin fax veți primi răspunsurile solicitate”, a declarat Gabriel Țăranu pentru ziarul nostru.
Nu doar că practica în ceea ce privește comunicarea este depășită, dar acum înțelegem și cum stau lucrurile când vine vorba de strategia Ministerului Transporturilor pentru modernizarea activităților legate de transportul pe calea ferată.
Faxul nu-l trimitem, am înțeles tot ceea ce cititorii, respectiv călătorii CFR, trebuie să știe: CFR Călători este depășit de situație. La fel înțelegem cum oamenii ajung să piardă trenul, iar cauza este una singură: lipsa de profesionalism și modul în care Ministerul Transporturilor NU ține pasul cu tehnologia!
Alte explicații
Cu doar câteva minute înainte de publicarea articolului, din partea CFR Călători Constanța, Simona Roșca, șef Serviciu Analiză Piață, vine cu noi explicații. Evident, trimisă de directorul Țăranu.
“Probabil că oamenii nu sunt familiarizați cu sistemul folosit de CFR Călători. Sunt mai multe canale de achiziționare a biletelor de călătorie, există plata cu anticipație și oferirea de reduceri cu până la 30 de zile, dar oamenii nu cunosc acest aspect, probabil. Poate de aici și cozile. Plus de asta, noi știm că există astfel de cozi în sezon”, a declarat Simona Roșca pentru Ordinea.ro.
Din partea șefei Serviciului Analiză Piață am primit și o adresă de email, una pe care o folosește de luni până vineri, între în orele de program. Cel de bugetar, evident.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta