În cursul zilei de azi, Biroul de presă al primăriei municipiului Constanţa a anunţat că documentele eliberate de autorităţile publice care expiră pe perioada stării de urgenţă îşi vor păstra valabilitatea.
“Chiar dacă v-au expirat documentele de identitate, nu trebuie să vă prezentați la Serviciul Evidență Persoane pentru preschimbare.”, precizează Biroul de presă.
Decretul Președintelui României nr. 195/16 Martie 2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României precizează clar că documentele eliberate de autoritățile publice care expiră pe perioada stării de urgență își vor păstra valabilitatea.
“Dacă aveți o urgență dovedită cu acte justificative și trebuie să vă preschimbați în această perioadă cartea de identitate, nu uitați să vă faceți programare telefonică pentru a evita aglomerația de la ghișeu. Programările se pot face la numărul de telefon: 0241-661510.”, a anunţat Biroul de presă.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta