28 de artere rutiere din zona Delfinariu vor fi reconfigurate pentru a fi amenajate spații de parcare. Începând de mâine, va fi implementat proiectul de management de trafic în vederea resistematizării rutiere din zona Delfinariu. Proiectul tratează problema mobilității și a siguranței circulației la nivelul străzilor delimitate de perimetrul bulevardul Mamaia – strada Ion Rațiu – bulevardul Tomis – bulevardul Alexandru Lăpușneanu – strada Soveja. Mai exact, 28 de străzi vor deveni artere cu sens unic. Traficul va fi resistematizat, după cum urmează:
strada Tabla Buții devine arteră cu sens unic, dinspre strada Chiliei spre bulevardul Mamaia;
strada Grozești devine arteră rutieră cu sens unic, dinspre bulevardul Mamaia spre strada Chiliei;
strada Onești devine arteră cu sens unic, dinspre strada Chiliei spre bulevardul Mamaia;
strada Dragoslavele devine arteră cu sens unic, dinspre bulevardul Mamaia spre strada Chiliei;
strada Viceamiral Ioan Murgescu devine arteră cu sens unic, dinspre strada Chiliei spre bulevardul Mamaia;
strada Ciprian Porumbescu devine arteră cu sens unic, dinspre bulevardul Mamaia spre strada Chiliei;
strada Războieni devine arteră cu sens unic, dinspre strada Chiliei spre bulevardul Mamaia;
strada Aviator Ioan Muntenescu devine arteră cu sens unic, dinspre strada Garabet Ibrăileanu spre strada Chiliei;
strada Podului devine arteră cu sens unic, dinspre strada Aviator Romeo Popescu spre strada Aviator Ioan Muntenescu;
strada Transilvaniei devine arteră cu sens unic, dinspre strada Aviator Ioan Muntenescu spre strada Aviator Romeo Popescu;
strada Aviator Vasile Craiu devine arteră cu sens unic, dinspre strada Chiliei spre strada Garabet Ibrăileanu;
strada Aviator Romeo Popescu devine arteră cu sens unic, dinspre strada Garabet Ibrăileanu spre strada Chiliei;
strada Făgetului devine arteră cu sens unic, dinspre bulevardul Mamaia spre strada Primăverii;
strada Banu Mihalcea devine arteră cu sens unic, dinspre dinspre strada Pictor Ion Andreescu spre bulevardul Mamaia;
strada Pictor Ion Andreescu devine arteră cu sens unic, dinspre strada Ion Rațiu spre strada Panait Cerna;
strada Panait Cerna devine arteră cu sens unic, dinspre strada Pictor Ion Andreescu spre strada Chiliei;
strada Războieni devine arteră cu sens unic, dinspre strada Chiliei spre strada Pictor Ion Andreescu;
strada Maramureș devine arteră cu sens unic, dinspre strada Panait Cerna spre strada Ion Rațiu;
strada Mărăști devine arteră cu sens unic, dinspre strada Pictor Ion Andreescu spre strada Maramureș;
strada Oituz devine arteră cu sens unic, dinspre strada Maramureș spre strada Pictor Ion Andreescu;
strada Mărășești devine arteră cu sens unic, dinspre strada Pictor Ion Andreescu spre strada Maramureș;
strada Farului devine arteră cu sens unic, dinspre strada Docherilor spre strada Primăverii;
strada Docherilor devine arteră cu sens unic, dinspre strada Primăverii spre strada Pictor Nicolae Grigorescu;
strada Pictor Nicolae Grigorescu devine arteră cu sens unic, dinspre strada Docherilor spre strada Primăverii;
strada Toamnei devine arteră cu sens unic, dinspre strada Pictor Nicolae Grigorescu spre strada Primăverii;
strada Limanului devine arteră cu sens unic, dinspre strada Primăverii spre strada Toamnei;
strada Ștefan Luchian devine arteră cu sens unic, dinspre aleea Cameliei spre strada Pictor Nicolae Grigorescu;
aleea de acces între blocurile ST5 sc. A, ST5 sc. B, ST8 sc. A și ST7 sc. B devine arteră cu sens unic, dinspre strada Primăverii spre strada Pictor Ion Andreescu.
„Măsura a fost luată atât pentru fluidizarea traficului rutier, cât și pentru eliminarea deficiențelor constatate având în vedere că aceste străzi cu sens dublu au devenit greu circulabile din cauza numărului mare de autovehiculele ce staționează pe partea carosabilă și care îngreunează traficul în ambele sensuri sau chiar blochează circulația atunci când este necesară intervenția unor mașini autospeciale. Odată cu instituirea regimului de sens unic, conducătorii auto vor putea staționa și parca pe carosabil. Vor fi amenajate parcări longitudinale delimitate de marcaje longitudinale discontinue, pe ambele părți ale carosabilului, acolo unde configurația carosabilului permite acest lucru.“, notează Primăria.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta