Conecteaza-te cu noi

Administratie

CJC plătește peste 100.000 de lei pentru întreținerea spațiilor verzi de la clădirile pe care le administrează

Published

on

Conducerea Consiliului Județean Constanța anunță, pe pagina oficială de internet, intenția de a achiziționa servicii de întreținere a spațiilor verzi din jurul clădirilor pe care le deține, dar și a celor pe care le administrează.

Conform documentului, este vorba de următoarele clădiri:

  • Palatul Administrativ din b-dul Tomis nr. 51, Municipiul Constanța.
  • Imobilul din Str. Mircea cel Bătrân nr.106, Municipiul Constanța.
  • Centrul Militar Zonal din str. Mircea cel Bătrân nr. 106, Municipiul Constanța.
  • Curtea Policlinicii nr. 2 str. Ștefan cel Mare nr.133.
  • Pavilionul Expozițional din b-dul Mamaia nr. 331 A, Municipiul Constanța.

Achiziția va fi una directă și la care pot participa toţi operatorii economici interesaţi indiferent dacă aceştia deţin sau nu cont în SEAP. Operatorii economici pot posta oferta de preţ și în catalogul de produse/ servicii/lucrări din SEAP.

Cei interesați pot obține informații suplimentare de la Serviciul Achiziţii, Analiză Piaţă şi Urmărire Contracte, Consiliul Judeţean Constanţa, Bd. Tomis nr. 51, tel.0241.488.413, fax.0241.488.411, e-mail: licitaţii@cjc.ro. Operatorii economici interesaţi pot solicita clarificări cu cel puţin 2 zile lucrătoare inainte de data limită de depunere a ofertelor, prin formularea unei solicitări scrise pe adresa de e-mail licitatii@cjc.ro, iar răspunsul la solicitările de clarificări va fi postat in cuprinsul anunţului publicat pe siteul autorităţii contractante.

În ceea ce privește criteriul de atribuire a contractului, autoritatea contractantă, în speță Consiliul Județean Constanța, stabileşte oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic pe baza criteriului de atribuire “pretul cel mai scazut”, conform art.187 alin.3 lit. a din Legea nr.98/2016, actualizată.

Valoare estimată pentru perioada mai – octombrie este de 124.364,22 lei fără TVA.

Perioada de valabilitate a ofertei: 60 de zile de la data limită de depunere a ofertelor.

Termenul limită de depunere a ofertelor: 07.05.2019, ora 12:00.

Adresa la care se transmit/depun ofertele: Toţi operatorii economici interesaţi vor transmite ofertele pe adresa de e-mail: licitatii@cjc.ro sau la Registratura Consiliului Judeţean Constanţa, B-dul Tomis nr. 51, Municipiul Constanţa.

Pentru informații suplimentare, vă punem la dispoziție documentul oficial, cel pe care îl puteți accesa și pe pagina de internet a administrației județene:

01 Invitatie

 

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions