Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a anunţat, ieri, constituirea comandamentului Litoral 2016.
Acesta va funcţiona în perioada 15 iunie-15 septembrie, perioadă în care se vor desfăşura acţiuni de control, de preluare şi cercetare a reclamaţiilor, acţiuni de informare şi educare a consumatorilor, precum şi consiliere gratuită a operatorilor economici pentru aplicarea corectă a legislaţiei.
Turiştii care sosesc pe litoral au la dispozitie trei locaţii unde pot depune reclamaţii sau sesizări în legatură cu nerespectarea drepturilor lor, în calitate de consumatori. Acestea sunt:
- Mamaia- pentru staţiunile Mamaia şi Năvodari;
- Neptun- pentru staţiunile Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Venus, Saturn, Mangalia, 2 Mai, Vama Veche;
- Costineşti- pentru staţiunile Costineşti, Eforie Nord, Eforie Sud, Tuzla şi 23 August.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta