În urma prezenței comisarilor Oficiului Județean pentru Protecția Consumatorului a sediul autoritățile publice locale, Primăria Constanța a trimis către Ordinea.ro un punct de vedere.
„În această dimineață, doi comisari din cadrul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Constanța s-au prezentat la sediul Primăriei din bd. Tomis, nr. 51, ocazie cu care au lăsat o invitație adresată CONSILIULUI LOCAL Constanța, de a se prezenta la sediul Comisariatului cu un punct de vedere formulat în scris referitor la perceperea taxei de parcare. În consecință, invitația CJPC a fost direcționată către entitatea invitată.“
Amintim că, Protecția Consumatorului a efectuat, astăzi, un control la Primăria Constanța. Verificările au legătură cu faptul că administrația locală încă mai încasează plata prin sms a parcărilor. Controlul OPC vine în urma unor sesizări de la cetățeni. Amintim că, plata parcării prin SMS în Constanța și stațiunea Mamaia a fost anulată definitiv de Curtea de Apel, judecătorii stabilind că regulamentul impus de Primărie este discriminatoriu, a notat info-sud-est.ro.