Din cauza rafalelor de vânt, începând cu ora 18,20, la Stația de tratare și pompare Palas din municipiul Constanța s-au înregistrat multiple variații de tensiune, pompele de la nivelul stației rămânând fără energie electrică. Pentru remedierea situației, echipele RAJA de permanență din cadrul stației au făcut toate manevrele necesare pentru repornirea pompelor în condiții de siguranță. Având în vedere faptul ca la nivelul stației încă se înregistrează întreruperi în alimentarea cu tensiune, dar și debitul și numărul mare al consumatorilor deserviți, abonații din zonele CET, Viile Noi, Medeea, Palas, Brătianu, Km4-5, Km5, Poarta 6, Abator, Gară, Casa de Cultură, Inel I și Inel II au apă potabilă la robinete cu presiuni scăzute, în timp ce consumatorii de la etajele superioare ale blocurilor nu au apă.
Echipele RAJA vor face tot posibilul pentru asigurarea continuității serviciului de alimentare cu apă la parametrii optimi, atât timp cât nu vor mai exista fluctuații/întreruperi în alimentarea cu energie electrică.
Având în vedere atenționarile meteo, la nivelul RAJA SA sunt constituite 30 echipe pentru intervenția rapidă, 14 pe municipiul Constanta si 16 in restul judetului, echipe care asigură permanența în toată această perioadă.
Asigurăm toţi abonaţii societăţii că reprezentanții companiei noastre vor depune toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă şi canalizare la parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea sistemelor de distribuţie apă și canalizare, și care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei.
”Totodată, facem un apel către toţi consumatorii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.924.
Vom reveni cu amanunte!”, precizează Biroul de presă al RAJA SA.