Conducerea Primăriei și-a propus să realizeze în municipiul Constanța o alee a vedetelor, similară cu cea care există la Hollywood, în Statele Unite ale Americii.
Ideea este mirobolantă, în condițiile în care în orașul nostru nu există parcări, iar bulevardele/străzile au devenit adevărate pericole. Sunt de notorietate lucrările care se realizează pe ambele trotuare ale bulevardului Alexandru Lăpușneanu.
În aceste condiții, ideea primarului Chițac pare de neînțeles. Spunem acest lucru dat fiind faptul că marți, 31 august, de la ora 13.00, Consiliul Local Municipal Constanța este convocat în ședință ordinară. Pe ordinea de zi se află și proiectul de hotărâre privind aprobarea implementării proiectului „Hollywood Walk of Fame”. Inițiatorul este nimeni altul decât Vergil Chițac. Edilul a precizat în referatul său de aprobare că acest proiect este dedicat promovării și creșterii vizibilității municipiului Constanța, atât la nivel național, cât și pe plan internațional.
Așa cum reiese din documentație, Primăria a purtat deja discuții și a făcut schimb de corespondență cu reprezentanții Camerei de Comerț din Hollywood, încă din primăvara acestui an. În cadrul acestor diligențe, s-a stabilit un draft de colaborare, care trebuie să fie aprobat de Consiliul Local. Oportunitatea colaborării trebuie analizată de Consiliul Local, care va trebui să stabilească un grup de lucru format din consilieri și din membri ai aparatului de lucru al primarului.
Draftul de colaborare stabilește, printre altele, că americanii vor comunica direct cu primarul Chițac, însă emailurile lor vor fi transmise în CC și către city-managerul Felicia Ovanesian și către directorul de Servicii Publice Horia Constantinescu. Cel mai probabil, cei doi vor face parte și din viitorul grup de lucru, dacă inițiativa va fi aprobată.
Din documentația publicată pe site-ul Primăriei, reiese că taxa de licență pentru stelele hollywoodiene este de 4.250.000 de dolari pentru un termen inițial de 20 de ani.
Iată cum va fi achitată această sumă:
– 150.000 de dolari – la începerea execuției acestui ”agreement”.
– 150.000 de dolari – rata ce trebuie plătită în ziua în care se lansează WOF România, dar nu mai târziu de 1 ianuarie 2023 pentru faza 1 a proiectului – Faza Cazino ca și taxa anuală de 150.000 de dolari, plătibilă la 1 ianuarie a fiecărui an, începând din 2024 până în 2026, ori până la deschiderea Fazei 2 a proiectului – Extensie Piața Ovidiu – Centru.
– 200.000 de dolari, la data deschiderii expansiunii Faza 2, dar nu mai târziu de 1 ianuarie 2027.
– 200.000 de dolari – rata care va fi achitată la 1 ianuarie 2028, 2029, 2030, 2031
– 250.000 de dolari – rata care se va achita la 1 ianuarie 2032, 2033, 2034, 2035, 2036, 2037, 2038, 2039, 2040, 2041, 2042.
Total de plată: 4.250.000 dolari americani!
Documentul poate fi studiat aici:
http://www.primaria-constanta.ro/docs/default-source/librarie-consiliu-local/proiecte-de-hotarari/proiecte-hotarari—sedinta-31.08.2021/16-hollywood.pdf?sfvrsn=2
Orice comentariu este de prisos!
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta