Primăria Constanța vrea să angajeze o firmă care să asigure serviciul de supervizare lucrări pentru obiectivul de investiții “Reabilitarea rețelelor de termoficare din municipiul Constanța – Etapa III”.
„Scopul serviciului îl reprezintă urmărirea activităților de proiectare și executare a lucrărilor de reabilitare a rețelelor de termoficare pentru implementarea cu succes a obiectivului de investiții “Reabilitarea rețelelor de termoficare din municipiul Constanța- Etapa III”. Reabilitarea va fi realizată prin folosire de tehnologii noi, care să conducă la creșterea eficienței energetice, în vederea livrării agentului termic la parametrii cantitativi și calitativi solicitați la consumatori și cu un impact minim asupra mediului, prin reducerea cantității de poluanți. Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile. Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări in a 3-a zi înainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.“, se arată în anunț.
Valoarea contractului se ridică la 433.552 de lei cu TVA.
„Serviciul care face obiectul prezentei documentații de atribuire vizează: • Serviciul de Supervizare lucrări pentru contractul de execuție lucrări, inclusiv serviciul de proiectare (PAC, PT, DDE, asistență tehnică) aferent obiectivului de investiții ”Reabilitarea rețelelor de termoficare din municipiul Constanța- Etapa III”, • urmărirea desfăşurării activităților contractului de execuție lucrări în conformitate cu prevederile Legii nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare, Ordinului nr.1494/2011 şi HG nr.1/2018 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice. Lucrările ce fac obiectul serviciului de supervizare sunt cele prevăzute în studiul de fezabilitate, anexa a prezentei documentației de atribuire.“, se mai arată în anunț.