Primaria Constanța anunță intenția achiziționării Serviciului electronic de plată online a taxelor locale utilizând cardul bancar prin Sistemul Național Electronic de Plată (SNEP) ghișeul.ro.
Valoare estimată pe an a acestui serviciu a fost stabilită pentru suma de 11.611 lei fără TVA.
Conform anunțului postat pe pagina de internet a Primăriei Constanța – www.primaria-constanta.ro -, obiectul achiziției îl constituie achizitionarea serviciului electronic de plata online a taxelor locale utilizând cardul bancar prin Sistemul Național Electronic de Plata (SNEP) ghișeul.ro, in conformitate cu prevederile art. 2.2.2 și ale art. 2.2.4 lit. a) si lit. c) din Anexa la Ordinul nr.168/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind SNEP.
Criterii de adjudecare: Atribuirea achiziției se va face pe baza criteriului “prețul cel mai scăzut” în condițiile respectării prevederilor legale, respectiv art. 2.2.2 și ale art. 2.2.4 lit. a) si lit. c) din Anexa la Ordinul nr.168/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind SNEP.
Termen limită primire oferte: 26.06.2018
Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă până la data de 26.06.2018, scanată la următoarele adrese de e-mail: adriana.stamat@primaria-constanta.ro, carmen.puscasi@primaria-constanta.ro, precum și în original, prin poștă, la adresa Primăria municipiului Constanța, bd. Tomis nr. 51, în atentia Directiei Tehnologia Informației și Relatii Publice, persoană de contact Adriana Stamat.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta