Primăria Constanța anunță că, începând cu data de 22 februarie 2025, Serviciul Stare Civilă își va desfășura activitatea într-o nouă locație, situată în municipiul Constanța, Bd. Mamaia nr. 193 (fosta Școală nr. 1).
Menționăm că programul cu publicul va rămâne neschimbat, după cum urmează:
Luni, Marți, Miercuri
08:30 – 14:30 Primiri documente
14:30 – 16:30 Eliberări documente
Joi
08:30 – 09:30 Eliberări documente
10:30 – 17:00 Primiri documente
17:00 – 18:30 Eliberări documente
Vineri
08:30 – 12:00 Primiri documente
12:30 – 14:00 Eliberări documente
Sâmbătă
08:30 – 12:00 Înregistrări decese
12:30 – 14:30 Oficierea căsătoriilor
Duminică
09:00 – 11:30 Înregistrări decese
Pentru informații suplimentare, cetățenii sunt rugați să consulte site-ul oficial al instituției.