Conecteaza-te cu noi
palaz

Societate

De mâine este OBLIGATORIU registrul electronic de evidență a zilierilor

Published

on

Registrul electronic de evidență a zilierilor, disponibil prin aplicația ”Inspecția Muncii”, devine obligatoriu din 25 iulie 2020.

 Persoanele care utilizează zilieri pentru diferite activități cu caracter temporar vor fi obligate, începând de sâmbătă, 25 iulie 2020, să renunțe la registrele clasice și să înregistreze activitatea prestată de lucrători în registrul electronic.

Ordinul semnat de ministrul Muncii și Protecției Sociale, Violeta Alexandru, privind metodologia de întocmire și transmitere a Registrului electronic de evidență a zilierilor a fost publicat în Monitorul Oficial și stabilește ca instrument de lucru pentru angajatorii care folosesc zilieri în activitatea pe care o desfășoară, aplicația mobilă denumită „Inspectia Muncii”.

”Digitalizarea la nivelul Ministerului Muncii și Protecției Sociale este, încă de la începutul mandatului meu, unul dintre cele mai importante obiective. De mâine devine funcțională, după ce am pus la punct ultimele detalii, aplicația Inspecția Muncii care include Registrul electronic de evidență a zilierilor. A trebuit să ajungem până în anul 2020 ca să renunțăm, în sfârșit, la caietele de hârtie în care angajatorii notau activitatea lucrătorilor zilieri și pe care apoi trebuiau să le fotocopieze și să le ducă la inspectoratele teritoriale de muncă. De mâine trecem într-o nouă etapă: persoanele care lucrează cu zilieri vor ține evidența lor, precum și a timpului de lucru efectuat, printr-o aplicație care poate fi accesată de pe telefon mobil sau tabletă, iar datele introduse se vor transmite tot în format digital către inspectoratele teritoriale de muncă.”, a declarat ministrul Muncii și Protecției Sociale, Violeta Alexandru.

Aplicația „Inspecția Muncii” este pusă la dispoziție gratuit și este disponibilă, în funcție de sistemul de operare al dispozitivului mobil, prin accesarea aplicațiilor PlayStore sau AppStore.

Advertisement
usr

Toate informațiile necesare unui utilizator al aplicației mobile „Inspectia Muncii” se vor putea obține accesând site-ul Inspecției Muncii, unde sunt disponibile Manualul de utilizare, precum și Termenii și Condițiile de utilizare a aplicației.

„Inspectia Muncii” este o aplicație modernă, ușor de utilizat, care vine în sprijinul angajatorilor și reprezintă singura modalitate legală de înregistrare a activităților prestate de zilieri, fiind atât în avantajul angajatorului, cât și al lucrătorului, ambii beneficiind, astfel, de protecția legii.

Pentru înființarea Registrului, beneficiarii de lucrări care apelează la zilieri trebuie să obțină numele de utilizator și parola de la Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM) în a cărui rază teritorială își au sediul, documentele necesare în acest scop putând fi transmise tot prin email. Utilizatorul care obține parola de acces poate să autorizeze mai multe numere de telefon din care să se poată lucra în aplicație.

Foto: Facebook Violeta Alexandru

Advertisement
usr

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions