Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs la sediul din bd. Tomis nr. 51 pentru ocuparea unor funcţii publice de execuție vacante în cadrul Compartimentului Comunicare și Relații Mass Media, astfel:
– inspector clasa I, grad debutant (2 posturi). Condiţii: studii superioare de licenţă în specialitatea comunicare și relații publice, jurnalism, cunoştinţe optime operare calculator – folosind tehnici standard de pocesare – nivel bază, atestate cu documente doveditoare.
– consilier clasa I, grad debutant (1 post). Condiţii: studii superioare de licenţă în specialitatea comunicare și relații publice, jurnalism, cunoştinţe optime operare calculator – folosind tehnici standard de pocesare – nivel bază, atestate cu documente doveditoare, minim 9 ani vechime în specialitatea studiilor.
Concursul se va desfăşura în perioada 22-26 februarie 2018 la sediul Primăriei Municipiului Constanţa și va consta într-o probă de testare a competenţelor digitale eliminatorie, proba scrisă şi o probă de interviu, după cum urmează:
– în data de 22 februarie 2018 – proba scrisă, ora 10:00:
– în data de 26 februarie 2018 – proba de interviu, ora 14:00.
Proba de testare a competenţelor digitale eliminatorie, în cazul în care nu se poate dovedi cu documente, se va susţine în ziua desfășurării probei scrise.
Dosarele de înscriere se depun în perioada 22.012018 – 12.02.2018, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, camera 218. Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro. Date de contact: tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro. (comunicat de presă Primăria municipiului Constanța)
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta