Autenticitate, cultură și tradiție la cea de-a 30-a ediție a Târgului Internațional de Turism din Varșovia. De toate acestea au avut parte turiștii străini care au trecut pragul standului Românei, ce găzduiește în acest an la Varșovia 21 de co-expozanți.
Destinația Mamaia – Constanța a fost în centrul atenției turiștilor străini, încântați de ceea ce oferă litoralul românesc. OMD Mamaia – Constanța participă pentru a doua oară la Târgul Internațional de Turism „TT Warsaw”, demonstrând un angajament continuu pentru a atrage turiști din Polonia, o piață strategică pentru litoralul românesc:
“Un pas foarte important a fost întâlnirea pe care am avut-o cu reprezentanții Aeroportului Internațional Radom din Varșovia. Cu sprijinul Polish Chamber of Tourism, această întâlnire a fost astăzi posibilă. Destinația noastră are un interes major pentru atragerea de noi linii aeriene către litoralul românesc, ținând cont de modernizarea Aeroportului Internațional Mihail Kogălniceanu. Reprezentanții Polish Chamber of Tourism alături de tour operatori din Polonia au participat la info-tripul organizat de OMD Mamaia Constanța vara trecută. Hotelierii din stațiunea Mamaia au o ofertă bogată – de la hotelurile de 3 stele la cele de 5 stele, pachetele turistice putând fi adaptate tuturor tipurilor de turiști care își doresc o vacanță în stațiunea Mamaia. Am fost primiți excelent în Varșovia, atât la primul eveniment, cât și la cel de-al doilea târg de turism, iar stațiunea Mamaia face pași siguri către piețele europene”, a declarat Sebastian Puznava – vicepreședinte Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța.
La ceremonia oficială de la deschiderea evenimentului a participat și Excelența Sa, Cosmin Onisii, Ambasadorul României în Republica Polonă. Prezent în cadrul standului României, acesta a degustat produse tradiționale românești și a lăudat inițiativele de promovare ale tuturor regiunilor din România.
În prima zi a evenimentului standul României organizat de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a fost unul dintre punctele de atracție ale evenimentului. Găzduit pe o suprafață de 215 metri pătrați și reprezentând regiuni turistice diverse din România, standul a captat atenția vizitatorilor prin demonstrații meșteșugărești, ateliere interactive și o promovare intensă a tradițiilor românești. Pe toată durata evenimentului vizitatorii au fost încântați de dansurile populare prezentate de Ansamblul Folcloric Bihor și de costumele tradiționale ale regiunilor din România.
În paralel cu derularea evenimentului din Varșovia, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a demarat o campanie de promovare outdoor a României, care se desfășoară până în 15 decembrie, în orașele Varșovia și Cracovia din Polonia, pentru a crește vizibilitatea României ca destinație turistică și a genera interes din partea turiștilor polonezi.
Totodată, Ziua Națională a României – 1 Decembrie va fi marcată anul acesta în Varșovia printr-un mesaj festiv „La mulți ani, România!”, afișat pe toate panourile digitale din cadrul campaniei outdoor desfășurate în Polonia.
Participarea la TT Warsaw 2024 este parte a unui efort amplu de promovare a destinației Mamaia – Constanța în Europa. În cadrul evenimentului, organizația noastră are ca scop atragerea de noi contacte cu touroperatori și agenții de turism poloneze interesate să includă litoralul românesc în ofertele lor pentru sezonul 2025.
„TT Warsaw” este organizat de Ministerul Turismului si Sportului al Poloniei, fiind unul dintre evenimentele cele mai importante pentru industria turismului din regiune. Evenimentul oferă o oportunitate excelentă pentru expozanți de a-și promova oferta turistică.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta