Conecteaza-te cu noi
palaz

Administratie

Direcția Generală de Evidență a Persoanelor Constanța își mută sediul. Vezi unde va activa

Published

on

Consiliul Județean Constanța s-a reunit, astăzi, în prima ședință ordinară din acest an, fiind prezent un număr de 32 de consilieri din totalul de 37. Ședința a fost ținută în regim de videoconferință, iar pe ordinea de zi au fost 25 de proiecte de hotărâri. În vederea desfășurării în bune condiții a activității Compartimentului de Terapie Intensivă Neonatală din cadrul Secției de Neonatologie a Spitalului Clinic Județean de Urgență “Sfântul Apostol Andrei” Constanța, au fost date în folosință gratuit, echipamente medicale constând în: un incubator de transport cu ventilator precum și cinci sisteme de fototerapie tip pătură, în valoare totală de peste 170.000 lei.

„Menționăm că aceste echipamente au fost achiziționate de către Consiliul Județean Constanța, prin procedura licitației publice deschise și au fost transmise instituției medicale cu titlu gratuit, având la bază încheierea unui contract de comodat între C.J.C. și unitatea medicală.“, notează CJC.

Tot din categoria investițiilor în instituțiile sanitare, dar și de gestionare a crizei sanitare COVID-19, a fost aprobat astăzi, proiectul prin care vor fi dotate centrele sociale din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului a județului Constanța cu echipamente medicale și materiale sanitare de igienizare și dezinfecție. Valoarea echipamentelor achiziționate prin proiect este de aproximativ 8 milioane de lei, iar finanțarea este asigurată 100% prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM).

Un alt proiect aprobat a fost acela de schimbare a destinației fostei Școli Generale Nr. 19 și a terenului aferent, situat în Str. Medeea Nr. 25 A, ambele aflate în proprietatea publică a județului Constanța. În votului de azi, imobilul va deservi Direcția Generală de Evidență a Persoanelor Constanța, instituție ce necesită un spațiu corespunzător pentru funcționare.

Advertisement
usr

„Menționăm că la momentul actual, activitatea D.G.E.P. Constanța se desfășoară în două spații distincte, situate pe B-dul. Tomis Nr. 51 și B-dul. Mamaia Nr. 104-106, astfel că împărțirea, atât a angajaților, cât și a lucrărilor efectuate este improprie desfășurării activității la parametrii optimi.“, precizează CJC.

Tot astăzi, au încetat de drept mandatele de consilier județean și au fost declarate vacante locurile acestora, ca urmare a demisiei domnilor: Marian Crușoveanu, Bogdan Alexandru Bola, Marius-Horia Țuțuianu și Eugen-Remus Negoi. Pentru desemnarea unui reprezentant al Consiliului Județean Constanța în Consiliul Consultativ al Inspectoratului Școlar Județean Constanța, au fost făcute două propuneri. Nominalizarea președintelui CJC, Mihai LUPU a fost Nida Nermin Regep, psihopedagog, iar a grupului de consilieri PSD, consilierul județean, Marius-Liviu Petre. În urma votului exprimat, 20 de consilieri au votat pentru Nida Nermin Regep și 10 consilieri au optat pentru Marius-Liviu Petre.

La ultimul proiect înscris pe ordinea de zi a fost propusă utilizarea sumei de 25 milioane de lei din fondul de excedent al bugetului Consiliului Județean Constanța. Astfel, 20 milioane de lei vor fi utilizați pentru acoperirea temporară a golurilor de casă provenite din decalajele dintre veniturile și cheltuielile secțiunilor de funcționare, iar alte 5 milioane de lei, pentru decalajele secțiunii de dezvoltare, în anul curent. Menționăm ca excedentul anilor precedenți se ridică la aproximativ 51 milioane de lei.

Advertisement
usr

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions