Conecteaza-te cu noi

Administratie

Făgădău intră în campanie electorală. Facilitați fiscale pentru constănțenii datori la bugetul local

Published

on

Primarul municipiului Constanța, Decebal Făgădău, supune dezbaterii publice proiectul de hotărâre privind instituirea unor facilități fiscale la nivelul orașului nostru.

Constănțenii care au datorii la 31 decembrie 2018 la bugetul local al municipiului Constanța, persoane fizice și juridice, vor avea astfel posibilitatea să achite obligațiile fiscale principale restante fără a mai achita și accesoriile aferente acestora.

”Calendarul dezbaterii este următorul: până pe 30 septembrie aștept propunerile și sugestiile dumneavoastră, pe 31 octombrie voi supune aprobării Consiliului Local acest proiect de hotărâre, iar începând cu 1 noiembrie și până pe 15 decembrie inclusiv, completând o simplă cerere și efectuând plata datoriei de bază veți putea beneficia de scutiri”, a declarat Decebal Făgădău, primarul municipiului Constanța.

Proiectul poate fi consultat:

– pe site-ul Primăriei Municipiului Constanţa www.primaria-constanta.ro la rubrica „Transparență decizională” şi la sediul acesteia situat pe Bd. Tomis nr. 51;

http://www.primaria-constanta.ro/transparenta/transparenta-decizionala-legea-52-2003

– pe site-ul Serviciului Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local www.spit-ct.ro la rubrica „Transparență decizională” sau la sediile acestuia, situate pe Bd. Tomis nr.112, str. Sulmona nr. 22, str. Nicolae Grindeanu nr. 66, str. Badea Cârţan, nr. 3 și Bd. Alexandru Lăpuşneanu nr. 116C.

https://www.spit-ct.ro/transparenta-decizionala

La nivelul municipiului Constanța, există un număr de 30.175 contribuabili (7.956 persoane juridice și 22.219 persoane fizice) care înregistrează debite restante la data de 31 decembrie 2018.

Cuantumul datoriilor se ridică la aproximativ 202 milioane lei (202.654.881 lei), din care accesoriile care ar putea fi anulate sunt în cuantum de aproximativ 61 milioane lei (61.536.388 lei).

Procedura este foarte simplă și presupune achitarea integrală, până la data de 15 decembrie inclusiv, a anului curent, a obligațiilor principale restante la data de 31 decembrie 2018, precum și a obligațiilor principale și penalitățile datorate pentru anul 2019.

De asemenea, tot până la data de 15 decembrie 2019 inclusiv, persoanele fizice și juridice interesate trebuie să depună la SPIT o cerere de anulare a accesoriilor.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions