La Londra pregătirile pentru deschiderea unuia dintre cele mai mari târguri de turism din lume sunt pe ultima sută de metri. Delegația Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța a ajuns în capitala Marii Britanii și s-a pregătit intens în ultimele două zile pentru ca fiecare detaliu al desk-ului destinației Mamaia Constanța din cadrul standului României, să cuprindă toate elementele esențiale promovării cât mai bune a destinației:
„Am pregătit ieri și astăzi toate materialele de promovare care vor fi înmânate mai departe tour-operatorilor străini, iar cele două desk-uri – cel al destinației Mamaia – Constanța BLACK SEA COAST, respectiv al Primăriei municipiului Constanța au fost finalizate cu succes. În spatele desk-urilor toți vizitatorii târgului de turism vor putea viziona 4 filme de prezentare cu stațiunea Mamaia, respectiv orașul Constanța, dar și 2 clipuri de promovare a câte 2 minute fiecare. Prima zi va fi dedicată câtorva întâlniri stabilite cu tour-operatori străini din Asia, respectiv Europa, dar și câtorva întâlniri cu reprezentanți ai liniilor aeriene low-cost, care au prezentat interes pentru destinația Mamaia Constanța. Tot în prima zi a târgului de turism vom susține o prezentare a destinației noastre la standul României. Pe durata celor 3 zile ale evenimentului, vor exista degustări de vinuri românești din zona Dobrogei, diverse întâlniri de tip networking cu tour-operatori și companii pe diverse teme”, susține George Măndilă, Președinte Organizația de Management al destinației Mamaia Constanța.
Pe durata celor 3 zile ale târgului de turism de la Londra, reprezentanții organizației vor transmite în timp real informații și imagini cu ceea ce se întâmplă la târg. Litoralul românesc este reprezentat de o delegație formată din: Sebastian Ionuț Puznava, vice președinte OMD Mamaia Constanța, Laurențiu Oprescu – reprezentant al Aeroportului Internațional Mihail Kogălniceanu, Enache Bucovală – președinte OMD Județul Constanța, George Măndilă, Președinte OMD Mamaia- Constanța, Diana Tătaru și Alina Bădilă – din cadrul Biroului Relații Internaționale, Comunitare și Turism al Primăriei municipiului Constanța și Oana Silviana Crăciun din partea echipei de comunicare a Organizației.
Participarea Asociației la târgurile internaționale de turism face parte din activitățile OMD-ului pentru promovarea destinației Mamaia- Constanța. Înființată în primăvara acestui an, asociația își propune să deruleze o campanie amplă, care să schimbe percepția românilor asupra experienței de vacanță pe care stațiunea o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta